וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית ילדה תאומות - לא תאמינו איך הגוף שלה נראה אחרי

3.11.2015 / 10:44

סופי גוידולין היא מדריכת כושר, דוגמנית ומומחית לתזונה נכונה שעוררה סערה ברשת לאחר שהעלתה סרטון בו היא מרימה משקולות כשהיא בהיריון עם תאומות. תמונות שהעלתה אחרי הלידה הוכיחו שהעבודה הקשה משתלמת

יוטיוב

(בוידאו: האימון שהחל את המהומה)

בחודש מרץ האחרון סיפרנו לכם על הדוגמנית שרה סטייג', שהצליחה לעורר סערה ברשת כשתמונת סלפי בה הציגה חודש שמיני להריון עם בטן קטנטנה ושרירית גררה תגובות זועמות. הטוקבקיסטים הספיקו לשכוח את התקרית וכבר צצה לה מטרה חדשה, נחושה וחטובה לא פחות.

הכירו את סופי גוידולין, דוגמנית אוסטרלית שנחשבת ל"גורו בריאות" ומתמחה בכושר ותזונה נכונה. גיודלין, אם לשני בנים, הביאה לעוןלם בחודש שעבר תאומות והסעירה את הרשת לאחר שהעלתה סרטון בו היא נראית מרימה משקולות ומתאמנת לאורך כל חודשי ההיריון.

לקראת סוף ההיריון סבלה סופי מדימום כבד, בעקבותיו עברה ניתוח חירום אחרי שהתברר כי היא סובלת מהיפרדות שליה, מצב שמסכן את האם והעוברים. אחרי ששבה לביתה החלה סופי לשתף את 248,000 העוקבים שלה בדרך שעשתה כדי להוריד את 17 הקילוגרמים שהעלתה במהלך ההיריון. אחרי שמונה שבועות של תזונה נכונה ואימונים אינטנסיביים, העלתה סופי תמונה שהותירה את העוקבים שלה פעורי פה:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צלקות? צלוליט? סימני מתיחה? לא בבית ספרנו. "קיבלתי תגובות רבות על התמונה שצולמה אחרי ההיריון. אתחיל בלומר שקרעתי את עצמי באימונים לפני ותוך כדי ההיריון. בשני ההיריונות הקודמים שלי העלתי 28 קילוגרמים שהיה לי קשה מאוד להוריד. ידעתי שאני צריכה שינוי כדי להיות מודל בריא לחיקוי עבור הילדים שלי. לא מדובר במזל או גנטיקה, פשוט בעבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully