וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: כך התזונה מעצבת לכם את מראה הפנים

4.11.2015 / 8:00

אוכלים כריך בבוקר ופסטה בצהריים ומרגישים נפוחים? כנראה שלא סתם. ספר חדש קושר בין המזון שאתם אוכלים לבין מצב העור והקמטים על הפנים שלכם

מערכת וואלה!

חשבתם שרק חוסר שינה ושתיה של מים משפיעים לכם על מראה הפנים? מסתבר שהאוכל שאתם ניזונים ממנו למעשה מעצב את איך שהפנים שלכם נראות. הנטורופתית ניגמה טאליב שמטפלת בשחקניות הוליוודיות הוציאה ספר חדש העונה לשם Reverse The Signs Of Ageing: The Revolutionary Inside-Out Plan To Glowing, Youthful Skin. בספר היא טוענת שאפשר לראות על הפנים שלכם בדיוק מה אתם אוכלים.

אז מה הסימנים? טאליב חילקה את הפנים ל-4 סוגים: "פני גלוטן", "פני סוכר", פני אלכוהול" ו"פני חלב". לטענתה, בשנייה שמטופל נכנס אליה לקליניקה היא יכולה לקבוע מה התזונה העיקרית שלו.

כך למשל, שתי כוסות של יין יכולות ליצור קוים ברורים מסביב לפה ואדמומיות כללית, אכילה של רוטב שמנת - לאלה שקצת רגישים - תגרום לעיגולים שחורים מתחת לעיניים ואילו אכילה של יותר מדי פסטה גורמת לאדמומיות ונפיחות בלחיים. ומה באשר לשוקולד וסוכר? הם כבר ישאירו את הסימנים שלהם על המצח שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראות הפנים אחרי 2 כוסות יין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וככה אחרי שאכלתם יותר מדי פסטה וכריכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully