וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הפעוט שחייב לאכול כל שעה כדי לשרוד

1.11.2015 / 7:00

אואן בן השנתיים חולה בתסמונת נדירה שגורמת לגוף שלו לפרק רקמות לאנרגיה. אם לא יאכל מדי שעה – מסביב לשעון, הוא עלול להיכנס לתרדמת ואפילו למות

צילום מסך

תארו לעצמכם שהייתם צריכים להאכיל את הילד שלכם כל שעה, מסביב לשעון – כולל בלילה. זה בדיוק המצב שעמו מתמודדים הוריו של אואן טורטי בן השנתיים. אואן נולד עם תסמונת נדירה שמחייבת אותו לאכול מדי שעה לכל היותר, אחרת הוא עלול למות.

התסמונת המטבולית שממנה סובל הפעוט, גורמת לכך שגופו לא יודע לפרק חלק גדול מהמזון שהוא צורך לאנרגיה. אם אואן לא יאכל מדי שעה, גופו יחל לפרק את רקמת השריר שלו לצורך אנרגיה – דבר שעלול לגרום לו להיכנס לתרדמת ואפילו למות.

בשל ההאכלות התכופות, אואן פיתח סלידה אוראלית מאוכל והרופאים לחבר לו צינור הזנה. התסמונת של אואן נדירה מאוד ומתרחשת רק באחת מכל 100 אלף לידות, אך לבני הזוג טורטי סיכוי של 25 אחוזים להוליד ילד נוסף הלוקה בה.

פעוט חייב לאכול כל שעה אחרת ימות. צילום מסך
אואן בן השנתיים/צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully