וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: לא זוכרת את בעלה ובנה שנהרגו בתאונה

28.10.2015 / 12:02

הרופאים שבאו לבשר לאיווליס מרטינז כי בעלה ובנה התינוק לא שרדו את התאונה הקשה שבה היתה מעורבת המשפחה, נדהמו לגלות שהיא אינה זוכרת אותם או את התאונה

צילום מסך

איווליס מרטינז בת ה-27 מפלורידה היא הניצולה היחידה מתאונת דרכים קטלנית שאירעה בפלורידה. איווליס איבדה בתאונה את בעלה – חוזה, ואת בנם התינוק – בריידן, בן השנה. אך בנוסף להם איבדה מרטינז, שנפצעה קשה בתאונה, גם את זיכרונה.

לא זוכרת את בעלה ובנה שנהרגו בתאונה. צילום מסך
איווליס מרטינז עם בעלה ובנה התינוק בריידן/צילום מסך

אנשי הצוות הרפואי שבאו לבשר לאיווליס את הבשורה הקשה על גורלם של בני משפחתה שהיו עמה ברכב, נדהמו לגלות שלא רק שהיא אינה זוכרת את התאונה, היא גם לא זוכרת את בעלה או את בנם הקטן.

הרופאים הסבירו כי אובדן זיכרון כזה הוא תופעה יחסית שכיחה לאחר אירועים טראומתיים וכי ברוב המקרים, מדובר בתופעה זמנית שחולפת מעצמה. עם זאת, הצוות הרפואי אינו יודע לומר מתי ישוב אל איווליס זכרונה או מה יכול לסייע לה להיזכר בחייה הקודמים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully