וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מעריציו של לאמר אודום מציעים לתרום לו כליה

27.10.2015 / 11:00

לפני כשבועיים כולם היו בטוחים שהוא עומד למות, אחרי שהגיע לבית החולים במצב קריטי, עקב שימוש בסמים ואלכוהול. כעת, שבועיים אחרי מצבו של אודום יציב יותר, אך הוא ככל הנראה יצטרך השתלת כליה. המעריצים שלו כך מסתבר, הולכים איתו עד הסוף

מערכת וואלה!

רק לפני שבועיים כוכב הלייקרס לשעבר, לאמר אודום, הגיע לבית החולים בנבאדה כשהוא מחוסר הכרה ובמצב קריטי. במהלך השבוע האחרון חל שיפור אדיר במצבו, לאחר שסבל מקריש דם שחסם את זרימת הדם למוח שלו בעקבות שימוש מופרז בסמים.

כעת, האתרים בארה"ב מדווחים, שאודום בן ה-35, שסובל מאי ספיקת כליות, עובר כל יום דיאליזה של שש שעות במרכז הרפואי בו הוא עדיין מאושפז. רופאיו העריכו כי ככל הנראה הוא יצטרך לעבור השתלת כליה.

מעריציו של אודום ששמעו את הבשורה, לא היססו והציעו לו תרומה של כליה ברשתות החברתיות. חלק מהם אף פנו ישירות לקלואי קרדשיאן, אשתו של אודום, ושלחו אליה את סוג הדם שלהם, בתקווה שימצא מתאים להשתלה.
מלבד העובדה שהסיכויים להתאמה הם קלושים, רבים ביקרו את המעריצים והזכירו להם כי אחרים ממתינים להשתלת כליה שנים. "אם אתם רוצים לעזור", כתבו, "תעזרו לאלה שמגיע להם באמת".

למאר אודום במדי לוס אנג'לס לייקרס ב-2006. Lisa Blumenfeld, GettyImages
לאמר אודום בימים יפים יותר/GettyImages, Lisa Blumenfeld

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).
שתף בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully