וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תלמדו לנשק טוב יותר - בעזרת המדע

28.10.2015 / 11:01

צפיות חוזרות במדריכי "הנשיקה המושלמת" לא עשו עבורכם את העבודה? אתם עדיין מרגישים שהצד השני לא מרוצה מהנשיקות שלכם? קבלו כמה טיפים קצרים ושימושיים שיעזרו לכם לנשק טוב יותר

מנשק ומצלם: כך נראות נשיקות במדינות שונות ברחבי העולם/cutvideo

בסרטון - נשיקות מסביב לעולם

אם נהיה הוגנים, אין טכניקה ברורה או איזו תרופת פלא שתהפוך אתכם למתנשקים טובים יותר. נשיקה באה במגוון צורות וכל אחד אוהב את זה אחרת - עם לשון, בלי לשון, משחק בשפתיים, נשיקות בצוואר - מה שיתקבל יפה אצל האחד לאו דווקא יתקבל יפה אצל האחר. אולם, ממחקרים שבוצעו בנושא, נראה שיש הסכמה די ברורה על כמה מהטכניקות שאתם מפעילים במהלך הנשיקה ולפניה - ואותם כדאי שתלמדו ותפנימו.

תוצאות המחקרים מופיעות בספר "מדע הנשיקות: מה שהשפתיים שלנו אומרות לנו". עבורכם ריכזנו את המיטב:

נשיקה במחשבה תחילה

כמו במתכונים, לפני שנעבור לשלבי ההכנה - כדאי שנעבור קודם על המצרכים:

1. נשיקה טובה זה דבר חשוב. מאוד חשוב. מחקר מצא ש- 59% מהגברים ו-66% מהנשים סיימו מערכות יחסים בגלל נשיקה גרועה. אאוץ'.

2. אנשים זוכרים את הנשיקה הראשונה שלהם בצורה ברורה יותר מהפעם הראשונה שהם קיימו יחסי מין. הפסיכולוג ג'ון בוהנון מאוניברסיטת באטלר מצא שרובנו מסוגלים לזכור עד 90 אחוז מהפרטים הנוגעים לנשיקה הרומנטית הראשונה שלנו. זה כזה רומנטי מצידנו.

עוד באותו נושא

צפו בניסוי: האם אפשר להתאהב באדם זר בנשיקה הראשונה?

לכתבה המלאה

3. מחקר פסיכולוגי שנערך בגרמניה בשנת 1980 - ונמשך עשור - גילה שגברים שמנשקים את נשותיהן בכל בוקר לפני היציאה לעבודה חיים בממוצע 5 שנים יותר, מרוויחים בין 20-30 אחוזים יותר ונמצאים בסיכון קטן יותר לעבור תאונת דרכים. על פי המחקר, מי שלא מנשק את אשתו לפני שהוא יוצא לעבודה, מגדיל ב-50 אחוזים את סיכוייו להיות מעורב בתאונת דרכים. פסיכולוגים מאמינים שזו לא הנשיקה עצמה שעושה את ההבדל, אלא ההנחה שהנשיקה עוזרת לאנשים לפתוח את היום בגישה חיובית ובריאה יותר.

4. נשיקה נותנת לנו המון מידע על בן הזוג שלנו. מבחינה ביולוגית, חוש הריח והמישוש שמופעלים בעת הנשיקה מעוררים מנגנונים לא מודעים שמנחים אותנו בהחלטה אם הפרטנר שלנו מתאים לנו או לא. הנשיקה מסוגלת אפילו לספר לנו על רמת המחויבות של הפרטנר או רמת התאימות הגנטית שלו אלינו.

5. איך אפשר לדעת שהצד השני מעוניין בנשיקה? אחת הדילמות הכי מביכות בנשיקה ראשונה היא מתי, איפה ואיך נדע שהצד השני רוצה להתנשק? הפתרון הוא לפרוץ למרחב האישי של בן הזוג באופן המתקבל על הדעת - ולפי זה למדוד את תגובתם. נשיקה על הלחי, נגיעה קלה בשיער או ביד הן פריצה למרחב האישי שלרוב מקובלת אצל הצד השני. אם הפרטנר יהסס, יתרחק או יביע כל תגובה מסוימת של דחיה - זה סימן שהוא ממש לא מעוניין שתנשק אותו. אם התגובה תהיה חיובית, כנראה שיש לכם אור ירוק - אך גם אז מומלץ להתקרב בזהירות ולא יזיק אם תשאלו לפני זה.

מצא את ההבדלים

כמו בכל תחומי החיים, גם בנשיקה קיימים הבדלים מגדריים שחשוב לשים לב אליהם:

1. נשיקות חשובות יותר לנשים מאשר לגברים. נשים בוחנות את הנשיקה הראשונה שלהם. גברים פחות בררנים ומתמקדים יותר באטרקטיביות של גוף האישה ובפניה.

2. נשים מאוד ממוקדות בשיניים של הגבר ובהגיינת הפה שלו.

3. גברים נוטים לראות בנשיקה כצעד נוסף לקראת סקס. נשים לא.

4. מחקרים מראים שגם בנשיקות קיימים הבדלים מהותיים בין תרבויות שונות.

טיפים לנשים:

1. אל תפחדו לפתוח את הפה. מחקר מראה שגברים מעדיפים "נשיקות רטובות עם יותר פעולות לשון".

2. חשוב ליזום יותר. גברים לא אוהבים לרדוף אחריכן כמו שאתן חושבות.

3. היו אגרסיביות יותר עם הלשון שלכן! קחו חלק פעיל בנשיקה ואל תתנו לגבר תמיד להוביל.

טיפים לגברים:

1. הרגעו קצת עם הלשון. אל תכניסו אותה עמוק לגרון שלה. זו התלונה השכיחה ביותר אצל נשים וחבל שגברים רבים ממשיכים לעשות את הטעות הזאת.

2. היו קשובים לנשימות שלה. זאת אומרת, וודאו שהיא לא נחנקת. נשים נוטות ליהנות מנשיקות - כשלא חונקים אותן.

3. הקשיבו לה. התאימו את קצב הנשיקה שלכם לזו שלה והגיבו בלשונכם לפעולת הלשון שלה.

4. טפלו בשיניים שלכם. השתמשו במי פה וקחו סוכריות מנטה. כפי שכבר ציינו, הריח וההיגיינה מאוד חשובים לנשים.

5. 96% מהנשים מודות שהן אוהבות כשמנשקים אותן בצוואר. רק 10% מהגברים אוהבים את זה.

6. בניגוד למה שרבים חושבים, רק 53% מהנשים מעדיפות לנשק גברים מגולחים - אז אל תמהרו להתגלח.

6. נשים מתלוננות שגברים לא מגוונים בנשיקות שלהם, ושהם חוזרים על עצמם כמו מכונות. נשים רוצות שתגוונו, שתעברו מהצוואר לאוזניים, מהשפה העליונה לתחתונה ובקיצור - שתהיו יצירתיים. רק זכרו להירגע עם הלשון.

7. לא הכל זו טכניקה. אתה יכול לנשק נהדר - אבל יש עוד כמה קריטריונים שעושים את ההבדל. למשל, חשוב להיראות טוב. גם אם אין לכם את הנתונים הגופניים הנכונים - לבוש נאה ובישום טוב יכולים לעשות את ההבדל ולעורר משיכה. גם הזמן והמקום מהווים חשיבות: הכינו את הקרקע, הכירו קודם את הצד השני לפני שאתם עטים עליו בנשיקות שלכם. מומלץ גם לבחור מקום אינטימי יותר שיאפשר לצד השני להרגיש בנוח איתכם. זכרו שלכל אחד יש העדפה שונה לגבי נשיקות ולא תמיד מה שיראה לכם הדבר הנכון לעשות - יהיה באמת כזה עבור האחר. כפי שכבר אמרנו, מדע מדויק זה לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully