וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: דיירת חדשה ברחוב סומסום

26.10.2015 / 8:30

הפקת תכנית הילדים הוותיקה הודיעה על צירופה של דמות חדשה בשם ג'וליה, הלוקה באוטיזם. יחד עם דמויות אהובות כמו אריק ובנץ, אוסקר ואלמו תנסה ג'וליה לחנך ילדים ברחבי העולם לסובלנות וקבלת השונה

צילום מסך

תכירו את השכנה החדשה של אריק ובנץ – מפיקי התכנית "רחוב סומסום" בארה"ב הודיעו על הצטרפותה של דמות חדשה בשם ג'וליה, שלוקה באוטיזם. ג'וליה מתוארת כילדה בגיל הגן, ש"עושה דברים מעט אחרת".

ההחלטה לצרף דמות אוטיסטית לקאסט הבובות האהובות של הסדרה היא חלק מקמפיין להעלאת המודעות לאוטיזם ולמלחמה בסטיגמות החברתיות הקשורות בו. במסגרת הקמפיין, צולם גם קליפ חמוד במיוחד בהשתתפות הבובות האהובות וילדים אוטיסטים.

סיכוייהם של ילדים אוטיסטים ליפול קורבן להצקות ולתופעות של בריונות גדולים פי חמישה מהממוצע. וברחוב סומסום מקווים שג'וליה תחנך לא רק את הילדים שצופים בתכנית, אלא גם את הוריהם לקבל ילדים הלוקים באוטיזם.

אגב, זו אינה היוזמה החינוכית הראשונה של תכנית הילדים האהובה והוותיקה – בעבר הוצגו ברחוב סומסום דמויות שונות שמטרתן לחנך ילדים לסובלנות ולקבלת השונה, כמו דמות נשאית איידס ודמות בכיסא גלגלים.

סיפור בדקה: דמות אוטיסטית ברחוב סומסום. צילום מסך
תלמד את ההורים והילדים לקבל את האחר. ג'וליה/צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully