וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האם סמים הולכים להפוך חוקיים?

20.10.2015 / 11:00

ריצ'רד ברנסון, אחד האנשים העשירים בבריטניה וחבר בוועדה העולמית למדיניות סמים, פרסם שהאו"ם שוקל שינוי מדיניות באשר לאחזקת סמים לצורך שימוש אישי. באו"ם מכחישים

מערכת וואלה!

האם האו"ם בדרך לשנות את המדיניות שלו ולסיים את המלחמה בסמים? אם להאמין לריצ'רד ברנסון, אחד האנשים העשירים והמקושרים בבריטניה וחבר הוועדה העולמית למדיניות סמים, התשובה היא חיובית.

ברנסון פרסם אתמול הודעה יוצאת דופן וטען כי ראה דו"ח של משרד האו"ם לסמים ופשע שמשנה באופן דרמטי את עמדת הארגון. לדבריו הדו"ח שקורא להפוך את הצריכה האישית בסמים לחוקית, נמצא תחת איסור פרסום. הסיבות לטענתו נעוצות בהתנגדות של מדינה אחת, את שמה הוא אינו חושף.

לטענת גורמים מקצועיים ההתייחסות לצריכה של סמים בשימוש אישי כעבירה פלילית גורמת לפגיעה בבריאות הציבור ואף משליכה על ביטחונם של אזרחים ברחבי העולם. המסמך, לדברי גורמים באו"ם מעולם לא אושר ואינו צפוי להתקבל כמדיניות. ובכל זאת, ככל הנראה מדובר על צעד אחד קטן לקראת שינוי גדול.

ריצ'רד ברנסון. AP
חשף את כוונות האו"ם? ריצ'רד ברנסון/AP
מריחואנה. ShutterStock
חוקי בקרוב?/ShutterStock

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully