וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האישה השמנה בעולם לשעבר יכולה סוף סוף ללבוש ביקיני

21.10.2015 / 13:00

קתרינה רייפורד שקלה קרוב לחצי טונה והיתה מרותקת למיטתה במשך 5 שנים. בעזרת ניתוח לקיצור קיבה ודיאטה קפדנית, היא הצליחה להשיל יותר ממחצית ממשקלה

עריכה: מערכת וואלה

כל מי שאי פעם עשתה דיאטה חיכתה לרגע המיוחל שבו תוכל סוף סוף ללבוש ביקיני – אבל עבור קתרינה רייפורד מפלורידה, שירדה יותר מ-225 קילוגרמים - מחצית ממשקל גופה, הרגע הזה היה מספק במיוחד.

לפני שרזתה, שקלה רייפורד למעלה מ-450 קילוגרמים והתהדרה בתואר המפוקפק "האישה השמנה ביותר בעולם". בשל מימדיה העצומים היא היתה מרותקת למיטתה במשך 5 שנים. וכאשר סבלה מקשיי נשימה ופונתה לבית החולים, נאלצו הפרמדיקים להרוס את אחד הקירות בביתה עם דחפור כדי להוציאה. בעקבות כך, היא החליטה לעשות שינוי בחייה, עברה ניתוח לקיצור קיבה ופצחה בדיאטה קפדנית.

"אני הרבה יותר מאושרת היום ומרגישה בטוחה בעצמי. שכבתי במיטה כל הרבה זמן ועכשיו אני רק רוצה להיות חופשיה", אמרה רייפורד. והוסיפה כי היא מקווה להמשיך ולהשיל קילוגרמים נוספים, בהם למעלה מ-60 קילו של עור עודף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירדה יותר מ-225 קילוגרמים. קתרין רייפורד בביקיני החדש שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רייפורד לפני ואחרי הדיאטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully