וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הורים הקפיאו את מוחה של בתם בת השנתיים שמתה מסרטן

19.10.2015 / 7:30

זוג הוריה של מאת'רין בת השנתיים שאובחנה כחולה בסוג אלים במיוחד של סרטן במוח, לא ויתרו עליה גם לאחר מותה. לדבריהם הם מחכים ליום בו המדע יוכל לרפא אותה

מערכת וואלה!

ילד שמאובחן עם מחלה קשה או סופנית הוא אחד הדברים הכי מפחידים עבור כל הורה. הסיוט הזה, הפך למציאות עבור משפחת נוואראתפונג מתאילנד – כאשר מאת'רין בת השנתיים אובחנה כחולה בסוג אלים במיוחד של סרטן במוח.

מאת'רין עברה אינספור טיפולים וניתוחים, אך במקביל, הוריה – שניהם מהנדסים רפואיים – נערכו גם לאפשרות שהיא לא תשרוד והחליטו להקפיא את מוחה בהקפאה קריוגנית. מדובר בהליך שמטרתו להקפיא חולים במחלות חשוכות מרפא ברגע המוות, בתקווה שבעתיד יוכלו לרפאם.

בינואר האחרון - מעט לפני שמלאו לה שלוש שנים, נכנעה מאת'רין הפעוטה לסרטן. רגעים לאחר מותה, מוחה הוכנס להקפאה עמוקה והועבר למתקן פרטי, שבו ימתין ליום שהמדע יוכל לרפא את הסרטן שפשט בו ולהשתילו בגוף חדש שיווצר עבורה. הוריה מתכננים להצטרף אליה ולעבור הקפאה בעצמם לאחר מותם. בתקווה שהמשפחה תתאחד מחדש בעתיד.

סיפור בדקה- הורים הקפיאו את הבת המתה שלהם. מערכת וואלה!
הוריה של הילדה מאת'רין/מערכת וואלה!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully