וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבריאות? הכירו את הצעירה שמתעטשת 12 אלף פעמים ביום

7.10.2015 / 14:10

לפני שלושה שבועות החלה קייטלין ת'ורנלי בת ה-12 מטקסס להתעטש ללא הפסקה. אחרי שנבדקה על ידי שישה רופאים שלא הצליחו להבין ממה היא סובלת היא והוריה מנסים לפנות לעזרת הציבור

הילדה שלא מפסיקה להתעטש/סיפור בדקה מערכת וואלה

12,000 פעמים ביום, זו כמות הפעמים שמתעטשת ביום קייטלין ת'ורנלי בת ה-12 מטקסס. הצעירה שמתעטשת בממוצע כ-20 פעמים בדקה, סובלת מהמצב בחודש האחרון, ושישה רופאים שכבר בדקו אותה לא הצליחו להסביר בדיוק ממה היא סובלת.

למרות שזה נשמע כמו אלרגיה עונתית, המצב של קייתלין רק הולך ומחמיר והתקפי העיטוש גובים ממנה מחיר בריאותי ונפשי. הנערה מספרת על כאבי בטן חזקים, חולשה בכל הגוף ועל כך שהיא כבר כמעט ואינה יכולה לאכול. לבית הספר היא בכלל לא יכולה ללכת.

קייתלין והוריה יצאו כעת לציבור, בתקווה שמישהו יוכל לספק אבחנה לבעיה ממנה היא סובלת ואולי אף יוכל לפתור אותה. עד שהוא יגיע, רגעי המנוחה היחידים של הצעירה מגיעים כשהיא ישנה. לדבריה הדרך היחידה שהיא מצליחה לעצום את עיניה היא בעזרת נטילת תרופות נגד אלרגיה שמרדימות אותה והאזנה ללהקת החיפושיות.

הילדה שלא מפסיקה להתעטש. יו טיוב, צילום מסך
3 שבועות, 20 פעמים בדקה, 12 אלף פעמים ביום/צילום מסך, יו טיוב

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully