וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בלב ים: תינוק שנולד 4 חודשים לפני הזמן שרד כנגד כל הסיכויים

29.9.2015 / 14:30

בני הזוג מורגן עלו על שייט תענוגות יחד עם ביתם בת השלוש. יומיים לאחר מכן, בלי התראה מוקדמת, האם ילדה פג במשקל של חצי ק"ג. אף שהרופאים על האוניה לא נתנו לו סיכוי, הוא שרד והגיע לחוף מבטחים

יוטיוב

מדי פעם אנחנו שומעים על תינוקות שנולדים במכונית בדרך לבית החולים, אבל על סיפור כזה נדיר לשמוע. זוג שיצא לשיט תענוגות לאיים הקאריביים יחד עם בתם בת השלוש, קיבל תוספת מפתיעה למשפחה.

ביום השני לשייט, ארבעה חודשים לפני הזמן, החלה האם אמילי מורגן לחוות צירי לידה. למרות שצוות הרופאים על הסיפון ביקש ממנה להחזיק מעמד עד שיגיעו ליבשה, אחרי חצי שעה הגיח לעולם תינוק במשקל של כחצי קילוגרם.

לאחר הלידה הודיעו הרופאים לאם שהתינוק מת, אבל אחרי כשעה חזרו והודיעו לה שהוא חי. במשך 12 השעות הבאות, עד להגעת הספינה ליבשה, הם דאגו לחמם את הילד, שקיבל את השם איידן. צוות רפואי קיבל את המשפחה בנמל בפורטו ריקו וייצב את מצבו. את החודש האחרון הוא כבר העביר בבית חולים במיאמי.

למרות שלאיידן הקטן יש עוד הרבה לעבור, הרופאים מגדירים אותו כנס. לא פחות.

פג נולד שייט תענוגות. צילום מסך
איידן באינקובטור לאחר שקיבל טיפול רפואי/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איידן מוטס לבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • שייט
  • פגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully