וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המוזר של הכפר שבו ילדות קטנות הופכות לנערים

20.9.2015 / 17:45

בכפר מרוחק ברפובליקה הדומיניקנית מתרחשת תופעה של ילדים שנולדים כנקבות והופכים בגילאים מאוחרים יותר לנערים. אומנם לא מדובר בתופעה שאינה מוכרת, אך רק שם היא מתרחשת 1 ל-90 לידות

מערכת וואלה!

הסיפור הבא מגיע מכפר מרוחק ברפובליקה הדומיניקנית, סלינס (Salinas) שמו, שרבים מתושביו נולדים כבנות, אך הופכים בגילאי העשרה לנערים. ולא, לא מדובר בניתוח לשינוי מין אלא בהפרעה גנטית שנגרמת בגלל חוסר באנזים שמונע יצור נגזרת של ההורמון הגברי – הטסטוסטרון, ברחם.

לכל התינוקות, בין אם זכר או נקבה, יש בלוטות מין פנימיות ובליטה קטנה בין הרגליים שנקראת גבשושית. בסביבות שמונה שבועות, תינוקות זכרים מתחילים לייצר טסטוסטרון בכמויות גדולות, מה שהופך את הגבשושית לפין. אצל חלק מילדי הכפר, רק בגיל ההתבגרות הפין גדל והאשכים יורדים, מה שגורם להוריהם לחשוב מגיל צעיר שהם בכלל בנות.

הסיפור המוזר נחשף לראשונה בשנות ה-70 על ידי חוקר מאוניברסיטת קורנל שהגיע למסקנה שההסבר לתופעה שילד 1 מתוך 90 נולד כך, היא הבידוד, הפיזי ולפיכך גם הגנטי של תושבי הכפר. ואם זה לא מספיק מוזר, רבים מהנערים מחליטים להשאיר את שמות הנשיים שלהם, לכן יש כמה מהם שמסתובבים עם השם קתרין.

סיפור בדקה – הכפר המוזר. מערכת וואלה!
שניים מהילדים שנולדו כבנות בכפר סלינס/מערכת וואלה!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully