וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מוצאים את המטפלת המושלמת לתינוקת שלי?

11.9.2015 / 7:59

משפחתון או פעוטון? כל הבחירות ראויות, בשלב הראשון אני אישית מעדיפה מטפלת צמודה. השאלה רק איך מוצאים אותה ויותר חשוב, איך להישאר רגועה?

אמא ותינוק מסתכלים במחשב. ShutterStock
מעדיפה טיפול צמוד/ShutterStock

הכל בחיים זה טיימינג, והסיפור על מציאת המטפלת המופלאה של בתנו מוכיח את זה בגדול. הכל התחיל לפני חודשיים, כשנפל אצלנו האסימון - אני אוטוטו חוזרת לעבודה וצריך לחפש מטפלת.

למה דווקא מטפלת ולא משפחתון או פעוטון? אולי כי אני אמא טרייה שלא מוכנה נפשית עדיין לכל דבר שונה מטיפול צמוד של אחת על אחת. נראה לי שזה יגיע עם הילד הבא. חוץ מזה שמטפלת זה יקר בטירוף, ובטח לא יישאר לנו כסף. אבל איך בוחרים מטפלת טובה? אנחנו כל כך חדשים בעסק, וגם לא הכרנו הורים טריים אחרים מהסביבה.

ואז הבריק בי רעיון – נרד לגן השעשועים הקרוב, ונשאל את חבורת המטפלות הקבועה המתגודדת על הספסלים. הן בטח מכירות מטפלות פנויות. צדקנו. רק הצגנו את עצמנו, וכבר נשלפו טלפונים סלולריים, ניתנו מספרים והמלצות על מטפלות שהן "כמו סבתות".

הראשונה שהגיעה לראיון הבטיחה שהיא מעשנת רק בגינה, השנייה הציגה רשימת דרישות של כוכבת רוק וגם נזפה בי שאני לא מכסה את התינוקת כמו שצריך, והשלישית ביקשה שנביא את התינוקת אליה, כי היא עושה בייביסיטר גם על הנכד שלה. לא יכולתי לדמיין אף אחת מהנשים האלה מופקדת על רווחתה ושלוותה של הקטנטונת שלנו. זה לא זה.

חולמת בספרדית

המטפלת שנבחרה לבסוף היתה חמה וחייכנית, אבל דיברה כמעט רק ספרדית. בהתחלה חשבנו שזה מקסים שהיא שרה "לה קוקרצ'ה" לקטנה, ופנטזנו על פעוטה מולטי-לינגוולית שמקשקשת בספרדית עם המטפלת, איתנו בעברית ועם סבא שלה בצרפתית, אבל המציאות היומיומית ניפצה במהירות את הפנטזיה, ונוכחנו לדעת שאנחנו מתקשים להסביר את עצמנו בפניה ומתקשים להבין את הסבריה. אחר צהריים בהיר אחד היא גם שכחה את הגז דולק בכיריים, ויצאה לגינה עם התינוקת. נאלצנו להיפרד כידידים.

וכאן נכנס אלמנט הטיימינג. חסרי אונים פרסמנו בפייסבוק בקשה לעזרה דחופה - מי מכיר מטפלת טובה וצעירה? טלפון מחבר רחוק של בעלי סיפר שהמטפלת האהובה של בנותיו, תואמת מרי פופינס בת 29, נפרדת מהם כיוון שבנותיו כבר גדולות ותיאר את הבחורה הכי מקסימה בעולם.

כשנשמע צליל הפעמון, ניגשתי לדלת בתחושה שאני כבר מכירה אותה, ובאמת ברגע שפתחתי וראיתי אותה, התאהבתי מיד. זה הרגיש כל כך נכון, כל כך ברור ומתאים, עד שאני לא מאמינה למזלי הטוב על בסיס יומי ומאחלת לכל התינוקות בעולם כזאת מטפלת בדיוק.

עברו בסך הכל שבועיים, ואני כבר סומכת עליה כמו שאני סומכת על עצמי או על בעלי. היא לא פחות מפיה טובה, שמשחקת על השטיח, רוקדת ושרה (גם בעברית ואפילו באנגלית) עם התינוקת, מפיצה שמחה ונינוחות ברדיוס של קילומטר, לא משאירה את הגז דולק, ובעיקר אוהבת את הבת שלי.

ליאת לב בשיתוף סימילאק
  • עוד באותו נושא:
  • הורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully