וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שנה: מתנות חג מומלצות לילדים

8.9.2015 / 8:18

גימיקים קטנים, משחקים, דיסקים חדשים לילדים, מצעים ופריטים לחדר, ספר בעיצוב אישי ועוד הפתעות שילדים (והורים) ישמחו לקבל לראש השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביעיות לכל המשפחה של חיקוי תנועת אצבעות. תחזיקו אצבעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

רביעיות תחזיקו אצבעות

משחק רביעיות חדש מבית היוצר של נטע סילוני, מפתחת משחקים ופרוייקטים לימודיים, שיש לה רעיונות יפים ומוצרים טובים במחירים נוחים. במשחק החדש צריך להרכיב ללא מילים רביעיות על ידי חיקוי מדויק של תנועת האצבעות המצוירת על הקלף. הקלפים ברורים, גדולים ונוחים להחזקה והמשחק משעשע ומאתגר ומתאים מאוד למשחק משפחתי של הורים, גדולים וקטנים.

49.90 ¤. להשיג בחנויות הספרים

כל צבעי השקט - ספרי צביעה של כנרת זמורה. עדו פרץ,
ספרי צביעה ושירבוט לילדים ולמבוגרים. כל צבעי השקט של הוצאת כנרת/עדו פרץ

ספרי צביעה

טרנד לוהט שפרץ החודש לחנויות הספרים וממכר אליו ילדים ומבוגרים ללא אבחנה. מעבר לספרי צביעה "מתורגמים" ואפילו צביעת ציורי קעקועים מככבים בנישה ספרי הצביעה החדשים והמושקעים של הוצאת כנרת עם מגוון רחב של ספרים מושקעים ויפים במיוחד. תוכלו לבחור בין מנדלות (משם התחיל הטרנד), גנים מופלאים, יער קסום, חתולים, בודהיזם, אלף לילה ולילה ועוד.

69 ¤. להשיג בחנויות הספרים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשים שמחליפים צבעים במגע עם נוזל קר. שיגועים סביב שולחן החג/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשי שתייה מחליפי צבעים

תכלס מה שבאמת מגניב להביא לילדים לחג זה איזה גימיק מדליק שיתפוס אותם כבר במעמד הארוחה. משהו חמוד ולא יקר בדיוק כמו הקשים מחליפי הצבעים שמוכרת ענבל ישראלי באתר שלה. הקשים רגישים לקור ומשנים את צבעם בהתאם לטמפרטורת המשקה שעוברת דרכם.

5 ¤ ל-5 קשים. להשיג אצל ענבל ישראלי - כשיצירה פוגשת מדע

משחק מקליקונים. רשת שילב,
משחק עם ערך מוסף שתופס חזק/רשת שילב

מקליקונים

מחפשים משחק טוב שתופס? המקליקונים הם מוטות פלסטיק גליים בצבעים שונים שמתארגנים לכל מיני צורות ועצמים ברגע שעורמים אותם בדרך מסוימת אחד על השני (יש חוברת עם דוגמאות בנייה). המשחק מפתח יכולות בנייה ודמיון מתאים מגיל 4 פלוס, והוא מסוג המשחקים האלמותיים האלה שמרגע שהמציאו אותם הם כאן בשביל להישאר. גם ילדים קטנים יותר ייהנו מהמגע של המקליקונים וראינו כבר כמה מבוגרים שהתמכרו לבנייה.

להשיג ברשתות הצעצועים. 99 ¤ ברשת שילב (50% על משחק שני)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטי עיצוב מעולם הים לחדר ילדים. באווירת הפלגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משוט ומדפי סירה לקישוט חדר

מתנה חמודה לחדר של ילד ולמי שאוהב ים וישמח לפריטי עיצוב בחדרו הקשורים בגלים, סירות ועוגנים. במגוון אביזרים אפשר ללכת על משוט במראה משופשף לקישוט או כווי תלייה או על בית מיניאטורות בצורת סירה.

79-149 ¤ ברשת הרמוניה לבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלחה בטוחה בקרב הילדים. מסוק עם שלט רחוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסוק עם שלט

כל הילדים מפנטזים באיזשהו שלב על מכונית או כלי טיס שאפשר להזיזם באמצעות שלט רחוק. רוב הצעצועים האלה אם הם לא עולים הון מתפרקים אחרי מעט זמן, אבל האושר שהם מספקים ברגע הנתינה הוא גדול. אם אתם מחפשים לתת מתנה שמעניקה סיפוק מהיר זה בהחלט יכול לעשות את העבודה.

70 ¤ ברשת כפר השעשועים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צהובים וחביבים. המיניונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בובות מיניונים

מרצ'נדייז של הלהיט הקולנועי. הם חמודים, צהובים ומשמחים ובהחלט יכולים להירשם בתור מתנה חביבה ולא מתאמצת מדי. אגב, גם בובה, כרית בצורת אימוג'י צהוב ועגול יכולה להיות בחירה מוצלחת.

40 ¤ ברשת כפר השעשועים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיקי גן שיקיים בקסטרו ילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיקי גב בצורת חיות

תיקי הגן הקטנים של רשת קסטרו מפתיעים בשיקיות שלהם ובתשומת הלב לדיטיילס. אפשר לבחור בין שועל נבון, פנדה תמימה או עכברונצ'יק ורוב הסיכויים שכל ילדה תשמח לכזו מתנה.

79.90 ¤ בקסטרו ילדים

ערכות רקמה מאוירות של תמר נהיר ינאי. מתוך אתר המכירה, אתר רשמי
ערכות רקמה מאוירות של תמר נהיר-ינאי/אתר רשמי, מתוך אתר המכירה

ערכות רקמה

המאיירת תמר נהיר-ינאי מציעה מוצר טקסטיל חדש של איורי רקמה לילדים (בעצם גם למבוגרים). בניגוד לרקמות חוטי הצמר שנמכרות כבר 40 שנה בחנויות היצירה - האיורים של נהיר-ינאי עדינים וקסומים ומגיעים בקיט הכולל את הדפס האיור על בד, חוטי רקמה וחישוק רקמה. מתנה מקסימה ומקורית לילדות (וילדים) שאוהבים מלאכת יד ושיש להם סבלנות. את התוצאה אפשר כמובן לתלות על הקיר.

ערכת רקמה: 105-115 ¤. להשיג כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצעים של המותג 123. צבעים מונוכרומטיים ועיצוב יוניסקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצעים לתינוקות ולפעוטות

123 הוא מותג חדש מבית שילב המציע עיצובי יוניסקס מגיל לידה עד גיל 5 בצבעוניות מדודה של שחור-אפור-לבן. הקולקציה כוללת בנוסף לביגוד גם מצעים מפוספסים עם איור אריה שואג (למהדרין - המצעים מגיעים גם עם איור ורוד). פריטים משלימים נוספים כוללים שמיכות טטרה אפורות עם הדפסים, שמיכות חורף עם כוכבים באפור-לבן ואביזרים משלימים כמו בובות, משטח החתלה ומגן ראש. מגיעה במידת מיטת תינוק/מיטת מעבר.

סט מצעים למיטת תינוק (כולל מגן ראש, סדין, שמיכה): 389.90 ¤ . להשיג ברשת שילב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת "פלא" של עלמה זהר. רוח אינדיאנית בשירים ובאיורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פלא" של עלמה זוהר – דיסק לילדים

אל מדף הדיסקים לילדים (שאינו מתפקע ממגוון רחב מספיק) מצטרף דיסק חדש של עלמה זוהר, שרובו חומרים מקוריים והוא מתחבר לילדים וכיפי גם להורים (שנאלצים לשמוע יותר מדי שירי ילדים שאם הם לא "הקלאסיקות" – הקשר בינם ובין מוזיקה הוא לעיתים מקרי בהחלט). הדיסק קצת אינדיאני במהותו (עלמה זוהר אוהבת לומר שהיא נשמה אינדיאנית שהתגלגלה בטעות לנתניה) יש בו כמה שירים שיכולים להפוך לשירי ערש, האיורים הנפלאים הם של שרה פלוט והכול בעיבוד מוזיקלי מושקע עם הרבה כלי נגינה וההגשה המיוחדת של זהר. בדיסק גם קאבר ל"פרח מלבלב" המוכר בביצועה של קורין אלאל. השיר "שני אנידיאנים" המחויך שיש לו גם קליפ מוצלח, כדי לקלוט את הרוח.

35-49 ¤. ניתן להשיג כאן

שני אינדיאנים מתוך "פלא"

ילדי בית העץ – דיסק לילדים

עוד דיסק חדש וגרובי לילדים בו שרים קולות רבים וביניהם קרולינה, אברהם טל, מוקי הדג נחש ועוד. גם כאן כוונת היוצרים הייתה ליצור מוזיקה טובה ומה שמדבר אל עולמם של ילדים הם בייחוד הטקסטים וההתכווננות. האיורים של הדיסק הם של יניב שמעוני (מי שאייר את ספרי "הדוד אריה" האהובים) והאווירה הכללית היא של מוזיקה שכיף לשים באוטו כי היא מושקעת ולא מתיילדת או חפפנית. בקרוב הספר וההצגה.

35 ¤ לאלבום דיגיטלי. פרטים נוספים כאן

שיר הנושא של "ילדי בית העץ"

מינוי לספרים קוליים לילדים

באתר אייקאסט יש עשרות סיפורים קוליים לגיל הרך, לילדים ולבני נוער (וגם למבוגרים). ספר קולי הוא פשוט הקלטה של הקראת ספר, מה שאומר שיש מישהו בבית מלבדכם שיכול להקריא ספר לדרדקים. זה יכול גם לעבוד יופי בנסיעות וטיסות. תמורת תשלום אפשר להוריד ספרים מסוימים, אבל ניתן גם לעשות מינוי חודשי (עד 80 שעות האזנה) ולהעניק אותו במתנה לילדים או לנכדים.

39 ¤ למינוי חודשי לאייקאסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרים של בוקפייס. הילדי הוא כוכב הסיפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספרים אישיים - בוקפייס

מתנה שקרובי משפחה אוהבים לתת ופעוטות מתלהבים ממנה בגדול. הספרים של בוקפייס הופכים את הילד שלכם לגיבור הסיפור אחרי שתמונת ראש שלו מככבת בהתאמה לעלילה ב-24 דפי הספר. את הספר עורכים און ליין באינטרנט ואחרי שמרוצים מהתוצאה - שולחים להדפסה. ניתן לבחור כמה ספרים: "סופר קיד", "לוחמי החלומות", "כיף להתלבש לבד", "חיות ועוגיות" ועוד.

19-99 ¤. להשיג כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלייסמייטים מעוצבים לילדים המציעים חוויה לימודית תוך כדי הארוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלייסמטים לימודיים לילדי הגן ובית הספר

תוכלו לבחור את הלוח שהכי מתחשק לכם לתת מתנה מתוך סדרה של 7 פלייסמטים מעוצבים המסייעים ללמידה בע"פ ושינון של לוח הכפל, אותיות בעברית ובאנגלית ומספרים. המוצר הוא דו צדדי (על דגם כדורגל למשל מופיע בצד השני ציור של מגרש כדורגל), פינותיו מעוגלות והלוחות צבעוניים ומסייעים בשינון חוויתי של נושאים לימודיים תוך כדי הארוחה ובצורה משחקית ובלתי מחייבת. הפלייסמט מגיע בגודל 30X40 ס"מ, מצופה בפלסטיק עבה וניתן לנגבו במטלית או במגבון.

פלייסמט יחיד – 25 ¤ (ככל שקונים יותר יחידות המחיר יורד)
להשיג כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully