וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: גורו הדיאטה חשפה את השקר מאחורי התמונות באינסטגרם

18.8.2015 / 9:11

הסיפור הזה שמתפרסם ביממה באחרונה בבריטניה רק מחזק את המשפט הבל החן ושקר היופי. מה מוכנים לעשות האנשים שאנחנו עוקבים אחריהם ברשתות החברתיות רק כדי שנאהב אותם?

מערכת וואלה!

אם הייתם צריכים עוד הוכחה לכך שהחיים הם לא כמו שהם נראים ברשתות החברתיות, תקשיבו לסיפור הבא. גורו הכושר והתזונה מאנגליה סיליה לירמונט' כתבה השבוע ל-20 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שלמרות התמונות הבריאות והמאושרות שלה, היא סובלת בשנה האחרונה מחרדה ומבעיות של דימוי גוף.

באתר של היפהפיה בת ה-21 היא נותנת טיפים ועצות לאורח חיים בריא, לכן רבים התפלאו כשהיא פרסמה בכנות מכאיבה שהיא נוהגת ללכת 14 קילומטרים ביום ומתקיימת על לא יותר מכמה ביצים מבושלות, אבוקדו וטוסט.

לדברי מומחים, הפרסום המהיר שהרשתות החברתיות הביאו עמן לאנשי מקצוע אנונימיים מעמיד אותם בפני סטנדרטים בלתי אפשריים. חלק מהמדריכים שעוסקים בכושר ותזונה אף עורכים את תמונות הגוף שלהם בתוכנת פוטושופ כדי להיראות עוד יותר יפים וחטובים. מה לא עושים בשביל עוד סלפי גורף לייקים?

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully