פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      כלל ברזל: 5 תרגילים פשוטים לחיטוב הישבן

      "התחת חוזר" צועקות הכותרות בשנה האחרונה, ואם הוא כבר כאן כדי להשאר, עדיף שהוא גם יהיה מעוצב. הדס שינדלר הלכה לבדוק, איך מחחטבים את הישבן בדרך הכי נכונה ויעילה. צפו

      כלל ברזל: 5 תרגילים פשוטים לחיטוב הישבן
      צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

      הדרך לישבן מוצק לא עוברת רק בגנטיקה טובה אלא בהרבה מאוד עבודה קשה. אם כבר בחרתם ללכת ולהשקיע מזמנכם ולחטב אותו, כדאי שגם תעשו את זה נכון. בעזרת תרגילי פילאטיס למשל.

      פילאטיס היא שיטה שנשענת על שלושה יסודות נשימה, ארגון מרכז הגוף ותנועתיות של עמוד השדרה. ככזו, גם תרגילים פשוטים לכאורה כמו תרגילי ישבן ובטן, יש לעשות לפי הסדר, ובתנועה נכונה, תוך כדי שמירה על הוצאת והכנסת אוויר נכונה. הנה חמישה תרגילים שיחזקו לכם את הישבן.

      תרגילים לחיטוב הישבן (דייב שחר)
      (צילום: דייב שחר)
      תרגילים לחיטוב הישבן (דייב שחר)
      (צילום: דייב שחר)

      צולם בסטודיו פילאטיס D&A סניף רמת חן. הלבשה הדס: פומה.