כלל ברזל: 5 תרגילים פשוטים לחיטוב הישבן

"התחת חוזר" צועקות הכותרות בשנה האחרונה, ואם הוא כבר כאן כדי להשאר, עדיף שהוא גם יהיה מעוצב. הדס שינדלר הלכה לבדוק, איך מחחטבים את הישבן בדרך הכי נכונה ויעילה. צפו

הדס שינדלר
24/08/2015
צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

הדרך לישבן מוצק לא עוברת רק בגנטיקה טובה אלא בהרבה מאוד עבודה קשה. אם כבר בחרתם ללכת ולהשקיע מזמנכם ולחטב אותו, כדאי שגם תעשו את זה נכון. בעזרת תרגילי פילאטיס למשל.

פילאטיס היא שיטה שנשענת על שלושה יסודות נשימה, ארגון מרכז הגוף ותנועתיות של עמוד השדרה. ככזו, גם תרגילים פשוטים לכאורה כמו תרגילי ישבן ובטן, יש לעשות לפי הסדר, ובתנועה נכונה, תוך כדי שמירה על הוצאת והכנסת אוויר נכונה. הנה חמישה תרגילים שיחזקו לכם את הישבן.

עוד באותו נושא

בלי לצאת מהמזגן: 5 תרגילים לבטן שטוחה

לכתבה המלאה
תרגילים לחיטוב הישבן(צילום: דייב שחר)
תרגילים לחיטוב הישבן(צילום: דייב שחר)

צולם בסטודיו פילאטיס D&A סניף רמת חן. הלבשה הדס: פומה.

  • פילאטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully