וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין המינים: נולד ללא מגדר ברור, גדל כילדה, והפך לגבר בגיל 25

11.8.2015 / 6:24

כשג'ו הולידיי נולד הרופאים לא ידעו אם הוא בן או בת, והבלבול הזה יצר בחייו הרבה מאוד בלאגן. הוא הוכרז בן, אבל אז אמו התבקשה לגדלו כבת, ורק בגיל 25 הוא הבין שהוא בעצם גבר

מערכת וואלה

כשאמו של ג'ו הולידיי שאלה את הרופאים בחדר הלידה אם נולד לה תינוק או תינוקת, הם לא ידעו לענות לה. ג'ו, היום בן 27, נולד עם אנומליה גנטית נדירה, שגורמת לסימני מין זכריים ונקביים כאחד.

אף שבתעודת הלידה נרשם שג'ו הוא זכר, מנתחים שבדקו אותו בשנה הראשונה לחייו הודיעו לאמו כי עליה לגדל אותו כילדה. למרות התנגדותה הראשונית, היא עשתה כדברי הרופאים, וניסתה להפוך את ג'ו לג'ואלה, אבל הבירוקרטיה לא אפשרה לה. פניה לתקשורת הבריטית הפכה את ג'ואלה לילדה מפורסמת באנגליה. אפילו הנסיכה דיאנה נרתמה למאבק של האם, שבסופו של דבר הצליח.

אבל למרות כל הרעש התקשורתי, בגיל 25, אחרי שנים של בלבול ותחושה של חיים בשקר, בדיקת כרומוזומים פשוטה הוכיחה שה-DNA של ג'ו הוא גברי. היום, שנתיים אחרי, הוא מרגיש שהזהות שלו, שנגזלה בילדותו, סוף סוף הושבה לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ג'ו בילדותו/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
והיום/מערכת וואלה, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully