וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: טרנד חדש בארה"ב - מים עם שומן

9.8.2015 / 16:30

למרות שתמיד אמרו לכם שמים טבעיים הם הדבר הכי טוב לגוף, כעת מוצר חדש מנסה לכבוש את שוק משקאות האנרגיה בארה"ב. האם זה באמת יעיל או שמדובר בסתם גימיק שיווקי?

צילום: מערכת וואלה

שתיית מים היא חשובה והכרחית, במיוחד בימים החמים של הקיץ. משקה חדש שהפך בימים אלה ללהיט בארצות הברית, מתחרה במים בטעמים ומשקאות האנרגיה המוכרים.

הקאץ': מדובר במים עם שומן. כן, שמעתם נכון. המים, שמגיעים בכמה טעמים, כמו תפוז ולימון, מכילים 20 קלוריות ו-2 גרם שומן, והם אמורים לתת לגוף אנרגיה זמינה ומהירה. הממציא שלהם, שפיתח בעבר את הטרנד של הוספת חמאה לקפה, טוען שחומצות השומן בבקבוק נספגות ישירות בכבד ואינן גורמות להצטברות של שומנים בכלי הדם.

אם לשפוט על פי הניסיון הקודם, גם פה, למרות יחסי הציבור הטובים, מדובר ככל הנראה במוצר לא ממש בריאותי. מומחים שטעמו ובחנו את המים, אמרו שלא רק שהמרקם שלהם שומני ולא נעים, אלא גם אין בהם באמת ערך בריאותי. לדבריהם, כשאתם רעבים, עדיף שתאכלו, ואם אתם צמאים - פשוט תשתו מים.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully