וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: למה אחות בריאה בת 75 בחרה בהמתת חסד?

4.8.2015 / 7:29

גיל פארוו, אחות לשעבר שטיפלה בזקנים לקראת סוף חייהם, ואף הוציאה שני ספרים בנושא, החליטה לעבור המתת חסד כשהיא רק בת 75 ובמצב בריאותי טוב. הסיבה: העובדה שזיקנה היא "דבר נורא"

מערכת וואלה

גיל פארוו, אחות לשעבר בהוספיס שמטפל בזקנים לקראת סוף חייהם, החליטה לעבור המתת חסד בעיר בזל שבשוויץ כשהיא רק בת 75 ובמצב בריאותי טוב. לטענתה, ההחלטה שלה נבעה מהעובדה כי מציאות חייהם של הזקנים היא עגומה, וכי הזיקנה היא "דבר נורא".

פארוו, שכתבה שני ספרים על איך לטפל בקשישים, בילתה את שעותיה האחרונות עם בן זוגה ג'ון. למרות היותה אישה בריאה שלא נזקקת לתרופות, היא העידה כי היא מרגישה שהיא מידרדרת בדרך כמעט בלתי מורגשת, ואמרה שהיא מעדיפה לעזוב את החיים כשהיא עדיין בריאה.

מותה של פארוו עורר הרבה תגובות נזעמות מצד פעילים המתנגדים להמתות חסד שטענו כי מדובר במהלך קיצוני ללא הצדקה. בראיון לפני מותה הודתה פארוו כי גם בני משפחתה מתנגדים למעשה, אבל באותה נשימה הוסיפה כי זו הבחירה שלה באיזו צורה לעזוב את החיים, ולא שלהם.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully