וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הסיפור העצוב של הדוגמנית שלא מפסיקה לרזות

22.7.2015 / 15:00

ליסה בראון הייתה בריאה לחלוטין עד גיל 28, אבל אז היא התחילה לסבול מכאבי בטן נוראיים, הקאות ולא הצליחה לאכול. רק שנים אחרי, כשהיא הידרדרה למשקל של 39 ק"ג, הרופאים הבינו שהיא סובלת ממחלה נדירה וקשה

מערכת וואלה!

עד גיל 28, ליסה בראון מעולם לא נאלצה לדאוג מהמשקל שלה, אבל אז היא התחילה לרזות במפתיע ולסבול מכאבי בטן נוראיים. ככל שהזמן חלף, היא רזתה יותר, ואף שהייתה רעבה – לא הצליחה לאכול. הסביבה הייתה בטוחה שליסה, דוגמנית בעברה, סובלת מהפרעת אכילה, וגם רופאים לא מצאו סיבה למצבה. כשהיא שקלה את עצמה היא הופתעה לגלות שירדה מ-63 ל-50 ק"ג, ומאז המשקל שלה הולך ויורד.

רק 3 שנים אחרי שהחלה ההידרדרות במצבה, ליסה אובחנה כסובלת מהמחלה הנדירה תסמונת SMA, או תסמונת ווילקי בשמה השני, שמתבטאת בכאבי בטן, בחילות והקאות חוזרות, ותסמיניה מחמירים אחרי אכילה. מכיוון שכל אכילה גורמת לכאב, אנשים שסובלים מהמחלה הזו לא מצליחים לאכול, ואז מצבם מידרדר אף יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסה בבית החולים. לא מאבדת תקווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שנים ארוכות של סבל, ליסה לא התייאשה וחיפשה גורם רפואי שיוכל להציל אותה. לאחרונה היא הצליחה להתאשפז במרכז רפואי בקליבלנד שמתמחה במצבה, וכעת לראשונה היא מרגישה שיש לה סיכוי לצאת מזה, היא אפילו עלתה מ-39 ל-42 ק"ג.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully