וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: רופא בכיר ניתח את הילדה הלא נכונה בשידור חי

13.7.2015 / 16:00

ד"ר סנג'י גופטה, מגיש בכיר ברשת CNN סיקר לפני כחודשיים את רעש האדמה החזק שפקד את נפאל. במסעו הוא התבקש על ידי עמיתיו הרופאים בקטמנדו לעזור בניתוח ראש של ילדה שניצלה בנס. ניתוח החירום עבר בהצלחה. אבל זה לא סוף הסיפור

צילום, עריכה ובימוי: מערכת וואלה

רשלנות רפואית היא דבר שפעמים רבות נשמר בחדרי חדרים ולא מתגלה, אבל מה קורה כשהטעות הקריטית משודרת בטלוויזיה? ד"ר סנג'י גופטה, כתב הבריאות הבכיר של רשת CNN ואחד הרופאים המוכרים בארה"ב, חווה את זה בימים אלה על בשרו.

ד"ר גופטה שסיקר את רעידת האדמה בנפאל שאירעה לפני חודשיים דיווח בשידור חי כשהוא מבצע ניתוח מציל חיים בילדה בת שמונה ששרדה קריסה של בית. צוות הרופאים בבית החולים בקטמנדו נזקק לעזרה וגופטה, מנתח מוח בהכשרתו התגייס לעזרה בהסרת חלק מעצם הגולגולת של הילדה. חודשיים לאחר מכן, הוא גילה כי הוא ניתח את הילדה הלא נכונה.

גופטה כמובן הגיב לכלי התקשורת בארה"ב, וטען להגנתו כי הוא הוכנס לחדר הניתוח כשהילדה כבר הייתה תחת הרדמה ורק הגולגולת שלה הייתה חשופה. בנפאל לעומת זאת לא מקבלים את התירוצים של גופטה ורופאים כבר מכנים אותו בשם "הקצב".

ד"ר סנג'י גופטה. GettyImages
אחד הרופאים המוכרים בארה"ב. ד"ר סנג'י גופטה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדה שד"ר גופטה לכאורה ניתח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully