וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הרופא שנתן טיפולים מיותרים לחולי סרטן עומד לדין

9.7.2015 / 16:00

ד"ר פאריד פטה, הונה את מטופליו ובישר לחלק מהם כי הם חולים בסרטן, למרות שהיו בריאים. למטופליו האחרים שהתמודדו עם המחלה הוא נתן טיפולים מיותרים והכל בשביל בצע כסף. משפטו מתנהל כעת בארה"ב והוא צפוי לעונש מאסר ארוך

מערכת וואלה

אחד מהקשיים שעומדים בפני רופאים הוא הרגע בו הם נאלצים לספר לאדם שהוא חולה במחלה סופנית. לד"ר פאריד פטה, המשימה הזו הייתה ככל הנראה די קלה. רופא המשפחה ממישיגן שבארה"ב בישר למאות מחוליו כי הם חולים בסרטן סופני, כאשר חלקם היו חולים במצב טוב יחסית ואחרים אף היו בריאים לחלוטין.

משפטו של הרופא שנתבע כעת על ידי למעלה מ-500 חולים שטוענים שקיבלו טיפולי כימותרפיה מיותרים נפתח השבוע בעיר דטרויט. פטה שהודה כבר לפני שנה על ההונאה שערך בחולים ובחברות הביטוח צפוי לקבל מאסר עולם אם יורשע.
חלק מהחולים ששמו את מבטחם ברופא שמכונה כעת בארה"ב "המפלצת" טוענים כי הם סובלים מתופעות לוואי קשות שימשיכו ללוות אותם למשך חייהם. ובאשר לרופא. אם לשפוט לפי התקשורת, הוא צפוי לבלות את יתר חייו בכלא.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully