וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה זכה בחצי מיליון דולר אחרי שרופאיו לעגו לו בזמן שהיה מורדם

25.6.2015 / 15:48

התובע הקליט בטעות את הרופאים שביצעו בו קולונסקופיה, ובדרכו הביתה גילה כי רופאיו השפילו אותו כשהיה מורדם. אחרי שנתיים הוא זכה בתביעה נגדם. הקשיבו להקלטות ממכשיר הטלפון של החולה

יו טיוב

בסרטון: ההקלטה מחדר הניתוח, כפי שצורפה לתביעה

איש מווירג'יניה זכה בחצי מיליון דולרים בבית המשפט לאחר שרופאים לעגו לו בזמן שהיה מורדם. את ההשפלה שספג בבדיקה הוא גילה רק בדרך הביתה, כאשר האזין להקלטה.

באפריל 2013, בזמן שעבר הכנה לבדיקת קולונוסקופיה, החליט האיש, ששמו נותר בעילום שם, להקליט את הרופאים כדי שיזכור את כל ההוראות שהם נותנים לו. לאחר שעבר את הטיפול וכשהיה בדרכו הביתה, הוא גילה שהוא הקליט את כל מהלך הבדיקה, וכי הרופאה המרדימה, ד"ר טיפני אינגהאם בת ה-42, ושאר צוות המנתחים לעגו לו ברגע שהוא נרדם.

"רציתי לתת לך אגרוף בפרצוף"

אינגהם נשמעה אומרת לחולה בזמן הטשטוש כי "אחרי חמש דקות של שיחה איתך בזמן ההכנות לניתוח, רציתי לתת לך אגרוף בפנים כדי לישר אותך קצת ולהפוך אותך לגבר". כאשר אחת מהעוזרות ציינה כי לאיש יש פריחה על הגוף, הזהירה אותה אינגהאם לא לגעת בו, ואמרה שהיא עלולה לקבל "עגבת על הזרוע או משהו", ואז הוסיפה, "זה כנראה שחפת בפין, כך שאת תהיי בסדר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסתבכה. ד"ר טיפני אינגהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, בעת ההקלטה נתפסה אינגהם לועגת לכמות חומר ההרדמה הדרושה כדי להרדים את האיש. הגסטרואנטרולוג, שאה סולומון שביצע את בדיקת קולונוסקופיה, ציין כי רופא אחר ששניהם מכירים "יאכל אותו לארוחת צהריים". למרות ששאה השתתף גם הוא בחלק מהדברים הוא פוטר מעבודתו ולא נתבע על ידי האיש. ואם המילים שנאמרו לא היו די, אינגהם גם כתבה לאחר הניתוח כי לתובע היו טחורים למרות שבפועל היא לא מצאה דבר.

חבר המושבעים העניק לאיש 100,000 דולרים עבור לשון הרע - 50,000 דולרים על כל הערה שנרשמה על העגבת והשחפת, 200,000 דולרים לרשלנות רפואית, ו- 200,000 דולרים פיצויים. עורך הדין של אינגהאם טען, ללא הצלחה, כי ההקלטה לא נערכה כחוק, זאת למרות שבווירג'יניה אדם יכול להקליט שיחה ללא הסכמת הצדדים האחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • הרדמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully