וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: בת ה-9 שתיעדה את החיים בתוך גבס

23.6.2015 / 12:44

בגיל 9 האנה נאלצה לבלות 23 שעות ביממה בתוך סד במטרה להילחם בעקמת חמורה. לאחר מכן היא עברה ניתוח מקיף, ונאלצה להתמודד עם תהליך שיקום ארוך וכואב. את המסע שלה היא תיעדה בסדרת תמונות מרגשות

מערכת וואלה!

האנה היתה רק בת 9 כשגילתה שהיא צריכה ללכת עם סד באופן קבוע בשל עקמת – עיוות קבוע ומולד בעמוד השדרה. היא נאלצה ללבוש סד גב במשך 23 שעות ביממה, במטרה לישר את עמוד השדרה שלה, ועשתה ככל יכולתה כדי להסתיר את העובדה הזו מחבריה לבית הספר. ואולם, למרבה הצער, זה לא עבד והיא נאלצה לעבור ניתוח מקיף לשיקום עמוד השדרה שלה. את זה היא כבר לא הצליחה להסתיר.

את התהליכים הרפואיים הללו, שקשים ומפחידים בכל גיל ובוודאי בגיל 9, האנה עברה בגבורה ובאומץ. דודתה של האנה, ג'וליה סיבולרז, בחרה לצלם את המסע מעורר ההשראה שלה להחלמה, והאנה מצדה כתבה יומן שמלווה את הצילומים, ומתאר את סיפורה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • עקמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully