וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחור רציני: האם נמצא התינוק השמן ביותר בבריטניה?

1.6.2015 / 15:30

ג'ק סטנלי קאסל הקטן נולד בחודש פברואר האחרון במשקל של חמישה קילוגרמים. מאז הוא גדל בקצב מסחרר, וכבר לובש בגדי תינוקות שמיועדים לגיל שנה

האם נמצא התינוק השמן בבריטניה?. דיילי מייל, צילום מסך
לא מפסיק לגדול/צילום מסך, דיילי מייל

בחודש פברואר האחרון ילדה דיאנה קוזנצובה בת ה-29 בן בכור לה ולבן זוגה. הלידה ארכה שלושה ימים מפרכים ובסיומם הגיח לאוויר העולם ג'ק סטנלי קאסל במשקל של קצת יותר מחמישה קילוגרמים. מאז שנולד ועד היום הוא גדל בקצב מסחרר, ואמו בטוחה שהוא התינוק הגדול ביותר בבריטניה.

כשבני הזוג הגיעו לביתם בקנטרברי עם העולל, הם גילו שבגדי תינוקות המיועדים לגילאים 0-3 חודשים אינם מתאימים לו. "התחלתי לשים לב שהוא גדול כשהייתי בשבוע הרביעי להיריון. הוא גדל וגדל, והרופא אמר שהתינוק יוולד ויוכל ללכת לבית הספר. הוא נולד מאסיבי מאוד, והוא ממשיך לגדול מאז", סיפרה האם הנרגשת בריאיון ל"דיילי מייל".

בבדיקה תקופתית שנערכה לג'ק כשהיה בן עשרה שבועות בלבד, משקלו עמד כבר על שבעה קילוגרמים - משקל שאופייני לתינוקות בני שנה. "כשאני מרימה אותו אני מרגישה כאילו זה אימון ספורטיבי, הוא עצום. אין לנו מושג למה הוא כל כך מאסיבי. הוא לא שמן - אלא פשוט גדול. ילד גדול ויפה", אמרו בני הזוג.

דיאנה, אמו של ג'ק, ניסתה לשמור על כושר בזמן ההיריון - אבל הבטן הגדולה מנעה ממנה לעשות זאת. "נהגתי לרוץ שלוש פעמים בשבוע, אבל אחרי שלושה חודשים הבטן שלי הייתה עצומה, ונאלצתי להפסיק להתאמן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
האם נמצא התינוק השמן בבריטניה?. דיילי מייל, צילום מסך
כן, אין ספק שמדובר בתינוק גדול במיוחד/צילום מסך, דיילי מייל

בזמן ההיריון הרופאים חששו ממצבו הבריאותי של העובר, ולא הבינו למה הוא כל כך גדול. אמו, לעומת זאת, נשארה רגועה וידעה שהכל יהיה בסדר. "תהיתי לפעמים אם התזונה שלי לקויה, אבל לא שיניתי שום דבר מיוחד באורך החיים שלי. בחודש השישי כבר לא הצלחתי להיכנס למיטה כי הייתי גדולה מדי. חשבתי שאני עומדת להתפוצץ". למרות התופעה המוזרה, ההורים הטריים מנסים להישאר חיוביים ולקבל את המצב באהבה. "כל עוד ג'ק מאושר, הכל בסדר", סיכם אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully