וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו משקפי שמש יקשטו לכם את הפנים בקיץ הקרוב?

1.6.2015 / 8:00

אז מה כולם ירכיבו השנה? איזה צבע חדש ומיוחד מככב במשקפי השמש? ומה הטרנדים הלוהטים לקיץ 2015? הכינו פניכם לקיץ

משקפי שמש אופטיקנה 2015.
משקפי שמש אופטיקנה 2015

משקפי שמש הם סוג של הצהרה. כשאנחנו פוגשים אדם, הדבר הראשון שנתמקד בו יהיה הפנים שלו, ובמיוחד אזור העיניים, כך שלמשקפי השמש יש השפעה גדולה על המראה ועל הדרך שבה אנו נתפשים בעיני אחרים. אז מה הבחירה שלכם? התשובה כנראה היא שילוב של סגנון וטעם אישי עם טרנדים שמכתיבים לנו המעצבים הגדולים. גלוריה בבאי, מנהלת הקולקציה ברשת אופטיקנה, מגישה לכם את כל הטרנדים שיכסו לכם את העיניים בקיץ הנוכחי.

"צבעים שקופים ממשיכים להיות פופולאריים גם בקיץ הזה", מסבירה בבאי. לדבריה השנה הם יגיעו בסגנונות שונים כמו פלסטיק בשקוף, שקוף חלבי, שקוף עם עדשות מראה וצבעי פסטל שקופים. "החידוש הנוסף לקיץ הוא צהוב לימוני שמככב בלא מעט מסגרות משקפיים".

משקפי שמש אופטיקנה 2015.
משקפי קליפ און. טרנד לוהט

משקפיים עגולים: את משקפי ג'ון לנון המוכרים והטובים היה ניתן להשיג בעבר רק במסגרות מתכתיות. היום, הפלסטיק השתלט על כל חלקה, ואת משקפי ג'ון לנון אפשר למצוא במסגרות פלסטיק עם פרופיל עבה ובשלל צבעים: פלטה של צבעים שקופים, מנומרי חיות, פסים עם כתמי צבע. משקפי ג'ון לנון מוצעים במותגים רבים: אליסטבה, סלין, סופר פיוצ'ר, פנדי. כל אחד מהם נותן לעיצוב המשקפיים את האדפטציה האישית שלו, כמו למשל פרופיל דק או עבה יותר.

משקפי קליפ און: אם פעם היינו רואים מבוגרים שמרכיבים משקפי קליפ און עם מסגרות משעממות וטרחניות היום המשקפיים האלו הפכו לטרנד לוהט, שנועד להבליט ולהדגיש את העדשות. את משקפי הקליפ און ניתן למצוא במותגים של אנדרן, טום פורד, וגם במותגי הרשת של אופטיקנה: סבן וקויה.

עוד באותו נושא

למה אנחנו מושכים יותר כשאנחנו מרכיבים משקפי שמש?

לכתבה המלאה
משקפי שמש אופטיקנה 2015.
בקו הגבות.טרנד הגשר

טרנד הגשר: משקפי שמש שהייחוד שלהם הוא פס בקו הגבות. דיור הוא המעצב הראשון שעיצב את המסגרת הזו בשני מודלים, וכמו תמיד, שאר המעצבים כמו פנדי עוקבים אחריו ומעצבים מסגרת דומה.

עדשות מראה: בכל הצבעים שיש. עד לפני כמה שנים היה ניתן להשיג עדשות מראה רק בצבעים כסוף וכחול, וצבעים אלו ממשיכים להיות פופולאריים גם השנה, אך אליהם מצטרפת פלטה שלמה של צבעים וגוונים החל מכתום, צהוב ירוק, אדום ועוד. במפעל אופטיקנה ישנה אפשרות להזמין משקפי ראייה אופטיים עם ציפוי מראה בכל צבע שתבחרו.

משקפי שמש אופטיקנה 2015.
המסגרת הפנימית של משקפי השמש היא מפלסטיק והחלק החזותי מעץ

שילוב של פלסטיק ועץ: המסגרת הפנימית של משקפי השמש היא מפלסטיק והחלק החזותי מעץ בגווני חום - אדום, עץ אלון, וחום אדמה. מי שהתחיל בטרנד הזה הוא המותג גולד אנד ווד, הבלעדי לאופטיקנה, שמייצר משקפי שמש ומשקפי ראייה בשנים האחרונות עם שילובים של עץ. השימוש בעץ משדר חזרה למקורות ואקולוגיה, ומעניק מראה מתוחכם ואלגנטי. את מסגרות העץ ניתן להשיג במותגי הבלעדיים של אופטיקנה: קויה וסבן ובמותג היוקרתי פראדה.

מנומרים: הטרנד החורפי גולש גם לעונת הקיץ. מסגרות מנומרות אפשר יהיה לראות לא רק במשקפי שמש אלא גם במשקפיים אופטיים.

עדשות חתוכות: מיו מיו מותג שמנסה להמציא את עצמו מחדש, לקח צעד אחד קדימה את היצירתיות בעיצוב משקפי השמש, וחתך את העדשה מלמעלה ומלמטה. אין ספק שהעיצוב הזה מושך מאוד את תשומת הלב, ואם אתם חוששים לרגע, תהיו בטוחים שרואים דרכם בדיוק אותו דבר כמו בשאר משקפי השמש.

משקפי שמש אופטיקנה 2015.
עדשה אחידה אחת. עדשת מסכה

עדשת מסכה: משקפי שמש בהם המסגרת כולה מורכבת מעדשה אחידה אחת. מי שמעדיף את המשקפיים האלו הם בעיקר גברים וחובבי ספורט. ניתן להשיג אותם בדגמים של פראדה ואוקלי, בקולקציה החדשה של סלין ובמותג היוקרתי טום פורד.

עדשות פלאט (שטוחות): בעדשה רגילה יש מעט קימור, ואילו עדשת פלאט היא חסרת עובי ושטוחה לחלוטין, מה שמעניק לה צורה של מראה אמיתית. העיצוב החדשני הזה שייך לדיור אבל אפשר להשיג אותו גם במותג ג'יסטאר, וקויה.

לילדים: מעצבי משקפי השמש לילדים מעניקים להם יחס של מבוגרים: על המדפים המיועדים לילדים תמצאו השנה קולקציה של מבוגרים רק בקטן: משקפי טייסים, משקפי קלאב מאסטר, וגם משקפיים עגולים, המותג היוקרתי הידוע, דולצ'ה גבאנה משווק ליין לילדים שמקביל לליין של המבוגרים.

מערכת וואלה! בשיתוף אופטיקנה
  • עוד באותו נושא:
  • משקפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully