וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור המיליניום: עושים יותר סקס, אבל עם פחות פרטנרים

11.5.2015 / 14:00

אולי המתירנות המינית בשיאה ביחס לעשורים קודמים אבל מסתבר שהיום הצעירים עושים יותר סקס לא מחייב אבל עם פחות פרטנרים. אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתם

אילוסטרציה. ShutterStock
אחח הפרדוקס/ShutterStock

למרות שיש טינדר ונדמה שהמתירנות המינית בשיאה, מחקר חדש מצא כי ככל הנראה ההורים שלכם עשו יותר סקס ממה שאתם עושים היום. נראה אותכם מעכלים את זה.

מחקר חדש שמגיע מאוניברסיטת סן דייגו, אוניברסיטת פלורידה והאנטר קולג' שפורסם בכתב העת Archives of Sexual Behavior בחן את השינויים בחיי המין של האמריקאים בחמישים השנים האחרונות. התוצאות, שהתבססו על סקרים של 33,000 אנשים מצאו כי יחסי מין לפני החתונה, שנתפסו בשנות ה-70 כטאבו על ידי 72 אחוזים מהאמריקאים, נתפסים כיום רק על ידי 42 אחוזים כ"לא בסדר". בכל זאת, מדובר במדינה שמרנית. עוד מצאו החוקרים כי היחס כלפי הומוסקסואליות השתנה גם הוא במהלך השנים. אם בתחילת שנות ה-70 רק 11 אחוזים חשבו שאין דבר רע ביחסי מין הומוסקסואלים, בשנת 2012, כבר 44 אחוזים חשבו שזה בסדר גמור.

מעדיפים יזיזים על זרים

הנתונים המפתיעים אם כן, הגיעו ממספר הפרטנרים שהיו לאנשים אז והיום. לפי המחקר, בשנות ה-70 מספר הפרטנרים הממוצע לקיום יחסי מין לפני החתונה עמד על 11. בדור של אלה שנולדו בשנות ה-80 וה-90 וקרויים "דור המיליניום" או דור ה-Y,המספר ירד ל-8.

"למרות שדור המילניום הוא יותר סובלני להתנהגויות מיניות, הם לא מתירנים מדי במה שקשור לסקס", אמרה מחברת הדו"ח ז'אן טוונג' , פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת סן דייגו למגזין טיים. "הירידה במספר השותפים המיניים יכולה להיות קשורה למודעות גוברת לגבי איידס ומחלות מין אחרות וככל הנראה אין לו קשר למוסריות של יחסי מין לפני הנישואים. דור המילניום לא ידע עולם שבו מין לפני נישואים היה טאבו", הסבירה. בנוסף, לדבריה צעירים כיום מעדיפים לבחור ב"יזיזים" מאשר להתנסות במספר פרטנרים רבים לקיום יחסי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully