וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום עוד בושם: 6 מתנות בריאות לפסח

1.4.2015 / 9:12

פסח הוא תקופה משופעת במתנות, ואין להתחמק מזה. בין אם אתם נותנים מתנה להורים, לבני הזוג או לחברים - הפעם הולכים על משהו בריא במקום עוד קערה או בונבוניירה. ריכזנו עבורכם המלצות למגוון מתנות בריאות ומהנות לכל דיכפין

וואלה בריאות, מתנות בריאות, מתנה לחג. ShutterStock
אחד הדברים הטובים של השנים האחרונות/ShutterStock

מסחטת מיצים

אחד הדברים הטובים שקרו לנו בשנים האחרונות הוא כניסתם של המיצים והשייקים למודעות ולאופנה. זה קרה כי זה טעים וכי זה בריא. תרכיז פטל ומים - אאוט, מיץ גזר ושייק סלרי - אין. מסחטה טובה יכולה להיות מתנה נהדרת, מהסוג שבאמת משתמשים בו ולא רק יושב לקישוט. יש כמה סוגים של מסחטות, ואנחנו ממליצים על מסחטת מיצים קשים צנטריפוגלית - לא צריך לקלף את הפירות והירקות שסוחטים, לא צריך להפעיל הרבה כוח, ומעבר לסחיטה המוכרת של פירות הדר אפשר גם לסחוט גזר, תפוחים, ושאר ירקות.

למי זה טוב? שוחרי בריאות, טבעונים ואנשים שלא מפחדים מסיבים.

כמה זה עולה? אפשר למצוא מסחטות מצוינות החל מ-150 שקלים. המחיר של מסחטה יכול לעלות עד ל-1,800 שקלים, אם אתם פריקים של מג'ימיקס.

בקבוק שתייה

הקיץ מגיע וחשוב לשתות, לשתות ולשתות, אלא שמשום מה אנחנו לא עושים את זה מספיק, במיוחד לא מים. בקבוק שתייה שווה יכול להיות מתנה מצוינת, שתהווה תזכורת נהדרת שהגיע הזמן לשתות. מעבר לכך שהוא בריא הוא גם אקולוגי: לא קונים עוד ועוד בקבוקי פלסטיק וזורקים אותם, והבקבוקים עצמם עשויים מחומר ממוחזר. חברת הבקבוקים המוצלחת ביותר היא ללא ספק לאקן, שמייצרת בקבוקים תרמיים שישמרו על מים קרים במשך 24 שעות.

למי זה טוב? חובבי כושר, במיוחד רוכבי אופניים, וכל מי שמסתובב עם תיק במהלך היום.

כמה זה עולה? מתחיל ב-60 שקלים לבקבוק, מגיע ל-170 שקלים עבור בקבוקי תרמי-ספורט של לאקן.

וואלה בריאות, מתנות בריאות, מתנה לחג. ShutterStock
לא עושה חשק לבשל?/ShutterStock

מארז תבלינים

מכירים את זה שאתם רוצים להכין משהו לאכול, סוקרים במהירות את רשימת המתכונים המצומצמת בראש שלכם, מבינים שהיא מסתכמת בחביתה, ומזמינים פיצה? אם זה קורה הרבה גם לחברים שלכם, הנה הדרך שלכם לתת להם מתנה שתגרום לשמור על הבריאות: מארז תבלינים שווה שיעלה את המוטיבציה לבשל בבית ולזנוח את הג'אנק. מומלץ לבחור מארז תבלינים שמכיל גם שמן זית, המצרך האולטימטיבי לבישול אוכל בריא. המהדרין יכולים לבחור מארז תבלינים שמכיל זרעי תבלינים - פטרוזיליה, כוסברה וכדומה. ושלא יכיל תבלין פיצה, שלא יקבלו רעיונות.

למי זה טוב? בשלנים מדופלמים, בעלי טעם קולינרי אנין וסתם מכיני חביתות.

כמה זה עולה? מתחיל מ-40 שקלים, מגיע ל-400 שקלים, ואפשר כמובן ללכת לשוק ולהרכיב מארז תבלינים שווה בעצמכם.

ספר בישול

אמרנו שרשימת המתכונים מסתכמת בחביתה? הינה עוד רעיון למתנה שתעודד אנשים לעשות את אחת הפעילויות המהנות ביותר שקיימות: ספר מתכונים. בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר ספרי בישול בריאים - מ"אוכל טבעוני" של בני סיידא, עבור "טעים ללא גלוטן" של רות טרכטמן ועד ל"פשוט לבשל בריא" של ליה שומרון-פינדר. כדאי לחשוב על סוג האוכל שימצא חן בעיני מי שמקבל את המתנה, ומובטח שתמצאו ספר עם מתכונים בדיוק בשבילו.

למי זה טוב? בשלנים חובבים, מכיני חביתות, בן/ בת זוג שאתם רוצים לרמוז להם משהו.

כמה זה עולה? 60-150 שקלים.

סיר אידוי

אמנם המלצנו קודם על שמן זית, אבל הבישול הבריא ביותר הוא ללא שמן בכלל. מעבר לכך, בישול באידוי הוא הדרך הטובה ביותר לשמור על הטעם של חומרי הגלם בלי לפוצץ את האוכל במלח. סיר אידוי בנוי משתי קומות, בחלק התחתון שמים מים ובעליון את האוכל, והאדים שנכנסים מהחלק התחתון לחלק העליון מבשלים אותו. סיר אידוי יכול להיות מתנה מצוינת למי שפיתח כבר כישורי בישול בסיסיים, ולא מתבלבל כשהוא רואה ברוקולי.

למי זה טוב? לאנשים ברמת בישול גבוהה יותר ממכיני החביתות.

כמה זה עולה? 150 שקלים לבסיסיים, עד 500 שקלים למותגים.

וואלה בריאות, מתנות בריאות, מתנה לחג. ShutterStock
קנו לעצמכם מתנה לחג/ShutterStock

מסאז'

כולנו אוהבים עיסוי טוב, בין אם הוא שוודי מלטף או תאילנדי רצחני. מעבר להנאה ולתחושת השחרור, מסאז' יכול להיות מתנה בריאה להפליא של שחרור שרירים תפוסים, טיפול בכאבי גב וצוואר והמרצת מחזור הדם. מעבר לכך, אומרים שכל מתנה שאנחנו נותנים היא בעצם מתנה שהיינו רוצים לקבל, ואין פשוט מלהזמין עיסוי זוגי ובאמת לקבל את המתנה שנתתם לבן/בת הזוג.

למי זה טוב? כולם!

כמה זה עולה? מסאז' יכול לעלות בין 100-2,000 שקלים, תלוי מה תכלול החבילה שתקנו.

  • עוד באותו נושא:
  • פסח
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully