וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה לעיניים: כך תשדרגו את התחפושת בכמה צעדים פשוטים

מערכת וואלה! בשיתוף אופטיקנה

2.3.2015 / 13:43

פורים עוד רגע כאן ועדיין אין לכם תחפושת? מעדשות מנומרות ועד משקפי שמש אוונגרדיים – האקססוריז שישדרגו את הפורים שלכם

עדשות מגע לפורים. ShutterStock
עיניים משוגעות משדרגות כל תחפושת/ShutterStock

פורים עוד רגע כאן, ואם לא הצלחתם עד כה למצוא את התחפושת המתאימה, ייתכן שהכתבה הבאה תפתור לכם את הבעיה. דרור דקל, אופטומטריסט באופטיקנה, מסביר איך העיניים שלנו יכולים להיות מרכיב מנצח בתחפושת ומפרט את מגוון ההיצע האופטי לפורים.

זומבים או נמרים?

עדשות חודשיות או יומיות בגווני ירוק, כחול, חום ואפור קונים בשגרה לשימוש במשך כל ימות השנה. אבל כשמגיע חג פורים (או כשיש אירוע מיוחד או מסיבה ממש מגניבה) מחפשים את העדשות שלא רואים בכל יום. עדשות color 4 fun - הן עדשות לצורך אסתטי בלבד, בעלות אפקט מרשים במיוחד, ומגיעות במגוון צבעים ואפשרויות: סימני ברק או דולר, עדשות אדומות או לבנות חלקות למראה של זומבי, עדשות בצורת עיני נמר ועוד.

עדשות זומבי. אופטיקנה
עדשות זומבי/אופטיקנה

אלו הן עדשות מגע רכות שמיועדות לשימוש של עד חצי שנה מיום פתיחת האריזה, כאשר מומלץ להרכיבן למספר שעות ביום בלבד ולא למשך היום כולו. "לא מומלץ להרכיב אותן כל היום, כי אחרי הכול זאת עדשת מגע המהווה גוף זר בעין שעלול לגרום לבעיות שונות. יש להתמקד באירוע שהן מיועדות לו. ולמרות שאלו הן עדשות לפורים יש לנהוג איתן בזהירות, לנקות ולטפל בהן. בנוסף, טרם הרכבתן, רצוי להגיע לאופטומטריסט לצורך הדרכה וייעוץ על הרכבתן, הסרתן ואופן הטיפול, והשימוש הנכון בעדשות. לדוגמה, לאחר הסרתן, יש לנקות את העדשות ולהשרות אותן בתמיסה של עדשות ולא במי ברז. חשוב להקפיד על היגיינה ולשטוף את הידיים טרם השימוש בעדשות. בנוסף, אסור לישון איתן, הדבר עלול לגרום לגירוי מקומי או לדלקת. ויש להסירן בכל פעם שנגרמת אי נוחות מקומית, אודם או דלקת ובכלל להקפיד על כל הוראות השימוש בעדשות רכות", אומר דקל.

כוכבי רוק ברגע

"גם משקפי שמש יכולים להיות אביזר מאוד משמעותי בתחפושת, ואם רוכשים אותם במסגרת מבצעים שונים, שקיימים גם בימים אלה, עלותם לא תסתכם בהשקעה גבוהה מדי. המותגים הבולטים בצבעוניות שלהן ובעיצובים המיוחדים והמגוונים שלהם הם של פרנסיס קליין, לה פונט וקויה.
בתקופת פורים עולה המודעות למסגרות צבעוניות אוונגרדיות וייחודיות ובהשראת החג לא מעט אנשים בוחרים לרכוש משקפיים בעלי מסגרות צבעוניות במיוחד, וכמו תמיד, יש לא מעט אנשים שבוחרים ללכת כל השנה עם דגמים מעוצבים".

משקפי שמש. אופטיקנה
צילום: אופטיקמה)/אופטיקנה

משקפי פרנסיס קליין חתוליים יכולים להתאים לתחפושת של דיווה, כוכבת רוק, וחתלתולה מנומרת.

משקפי שמש עגולים – יתאימו, כמו כל שנה לתחפושת של הארי פוטר, וג'ון לנון.

משקפי קויה צבעוניים – יכולים להתאים לתחפושת של קשת בענן,למשתתפי מסיבות טבע או לכל תחפושת ססגונית אחרת.

משקפי קויה בצבעים שחור לבן –יכולים להתאים למי שהחליט להתחפש לאחד מכלי השחמט, לקלף או לחלק מהדמויות באגדות.

כדאי להיכנס לחנויות הרשת, להתרשם מהמבחן ואולי לקבל כך רעיון לתחפושת ייחודית ולמשקפים שישמשו אתכם גם בפורים וגם בהמשך השנה עד חג פורים הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • משקפייים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully