וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוק שלכם ישן אתכם במיטה?

מערכת וואלה! בשיתוף סימילאק

27.2.2015 / 8:00

הורים רבים זוכרים את שעות השינה שהיו להם לפני בוא התינוק, זוכרים ומתגעגעים. יצאנו לבדוק איך מרדימים תינוקות ואיפה הם ישנים

מערכת וואלה!

מי שהמציא את האימרה "ישן כמו תינוק" כנראה לא פגש תינוק בשנים האחרונות, או את ההורים העייפים שלו. אם הוא היה פוגש, לא היתה לו שום בעיה לזהות אותם - מבט עייף, בלבול, תסכול ונטייה לעצבים, הם המאפיינים הראשונים.

כשהורה לא ישן הוא חווה את איבוד השפיות באופן איטי ומתסכל. התסכול, אגב, לא נובע בעיקרו מאיבוד השפיות אלא מהמצב בו הורה שלא ישן הופך בעיני עצמו ובעיני הסביבה למופע סטנד אפ יחיד שמוענק לסובבים אותו. הורה שלא ישן יכניס את המגבונים הלחים בתום השימוש למקרר, יוריד את הכביסה הנקייה מהחבל ויעביר אותה חזרה אל תוך המכונה, יכין לעצמו קפה וישפוך אותו ישר לכיור וכמובן יחפש את הנייד בטירוף, תוך גיוס הסובבים לעניין בזמן שהוא בעיצומה של שיחה בו.

אבל עוד לפני שאלת טיב השינה של תינוקות, עומדת סוגיה קשה אף יותר - הרדמת התינוק. קיימות מיליון שיטות להרדמת התינוק כי מאיזושהי סיבה הוא לא "פשוט" הולך לישון. לא משנה באיזו שיטה תבחרו עליכם לדעת מראש שהיא כוללת וויתור, זמני לפחות, על הידיים והגוף. אתם יכולים להרדים את התינוק מעורסל על הידיים, לקפץ על הכדור, לנענע בעדינות מצד לצד ו/או לשיר שירים. יש גם לא מעט תיאוריות בנושא, שניתן למצוא בזריזות בכל חיפוש אינטרנטי. לכל אחת מהן שם שנשמע כאילו נלקח מדרמת-מתח רוויית אקשן המציגה מסתערבים במוצב צבאי מסווג: "לחישה טפיחה", "הרם הורד", "שיטת הנוכחות המתמדת", ו-"שיטת חמש הדקות".

באיזה שיטה אתם בוחרים? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully