וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקתקנית: שופינג און ליין

התקתקנית

28.2.2015 / 8:50

התקתקנית מטיפה במרץ על קניות ברשת. היא מאבזרת שם את המקרר, את המלתחה שלה, קונה מתנות וקולקציה שלמה לילדים ב-40 דולר גג. החליפו גם אתן את חדוות השיטוט בחדוות ההמתנה לדוור

אישה עורכת קניות און ליין. ShutterStock
מבזבזת? ממש לא - חוסכת! גם זמן וגם כסף/ShutterStock

יש לי כמה חברות שכל עניינן הוא לנסות ולשפר את קצב החיים. כשאנחנו נפגשות התקליט הקבוע שמתנגן הוא תלונות על הזמן שנשתה לו לצורך סידורים, כביסה וגיהוץ, ניקיונות ובישולים. אמנם אני כולי הכלה ואהבה לחברותיי אבל משהו צריך להשתנות השנה ולכן בפעם האחרונה שהן ישבו אצלי בסלון מיד פצחתי בהסבר תקתוקי שמטרתו – 'כיצד תעשי לך זמן ומקום להנאות הקטנות של החיים' או בקיצור - איך לתקתק מטלות באופן יעיל ולפנות זמן לדבר החשוב באמת - שופינג.

אז למה שלא תנמיכו גם אתם את תקליט התלונות הקבועות ותרשמו . זה הולך ככה:

לא סגור אף פעם

הרשת מבטיחה חנויות מעוצבות להפליא בהן אפשר לשוטט ללא שעות סגירה או התחשבות במוכרנים מעצבנים ו/או קונות מתחרות שעשויות לצחקק להן על המראה החדש שלך בשמלת בלון צהובה שחמדת. היא מאפשרת גישה לשווקים וחנויות חדשות במרחבי סין הידועים במחיריהם הזולים ובעיצוביהם המשגעים. לא עוד עשרים בנות עם אותה החולצה במסיבת הגן הבאה, אלא אמירה אופנתית חדשה וייחודית היישר מהקניון הסיני.

במהרה תשימו לב שחדוות השיטוט מוחלפת בחדוות בואו של הדוור. כי אין שמחה גדולה יותר מהשמחה למראה חבילה שהגיעה מחו"ל. אמנם לא הדוד מאמריקה שלח אבל האפקט נשאר. רצוי להרגיש מופתעת כל פעם מחדש כי מי זוכר מה הזמנו מכל יעד ואיזו הפתעה מחכה שם בפנים.

אבל לצד הנושא האופנתי שגורם לי להישאר צעירה לנצח – ישנו עניין הזמן שהמחשב גורם לי לקצר באמצעותו תהליכים וזמנים.

אמא ותינוק מסתכלים במחשב. ShutterStock
קניות בסופר מבלי לצאת מהבית. וגם בגדים ומתנות וכל מה שצריך/ShutterStock

מי זוכר איך נראה הסופר?

בראש הרשימה ניצבת היכולת לקנות את מצרכי הסופר דרך האינטרנט- מייסופרמרקט מביאה סחורה מכל סופר שתבחרו. מציגה מחירים כך שאפשר להשוות בין רשתות ולקבל את הזול מביניהם ומביאה את סל הקניות עד הבית. המקרר מלא כל הזמן, הקניות ממוקדות ויעילות ובדרך כלל נעשות אצלי רגע לפני המקלחת הלילית.

להתלבש מתוחכם ועדכני מבלי לצאת מהבית

אם אין לכן זמן להחליף גרדרובה, אבל באופק אירוע שבו אתן חייבות להיות מתוקתקות - שופינג און ליין הוא פתרון משובח. קוס היא רשת בת של H&M בעלת פריטי אופנה מתוחכמים ועדכניים. מי שמחפש מחירי רצפה זה לא ממש המקום, אבל סיילים של סוף עונה לאורך כל השנה יכולים בהחלט לתת מענה. הרשת אמנם עושה משלוחים רק לאירופה ,אבל שרותי TNT אקספרס יתנו לכם כתובת אירופאית ויעבירו את המשלוח לישראל תמורת 100 שקלים בודדים. זול זה לא. אבל אין ספק שזה יפה.

קניות מרוכזות לילדים

ולמחלקת הילדים - הם גדלים מהר, הבגדים מתבלים מהר, שלא לדבר על כאב הראש והפקת העל הנדרשת כדי לצאת איתם למדידות, לכן הפתרון האלגנטי ביותר לקניה גדולה עבורם הוא כמובן הרשת.

הרבה מותגים משמחים עשו עליה אבל next המוכרת עושה את זה הכי טוב מכולן. הרשת מציעה מגוון אפשרויות, צבעוניות ואיכות והמשלוחים מגיעים מהר. אפשר לבדוק גם את childrensplace החביבים עליי (במיוחד בתקופת הסיילים אז אפשר להזמין קולקציה שלמה בפחות מארבעים דולר). לזה אני קוראת שופינג איכותי.

מתנות

אחת מגוזלות הזמן הרציניות היא היציאה לקנות מתנה לאירוח. זו שמביאים כשמוזמנים למישהו אחר כדי ללכלך כלים ולעשות בלגן. השיטוט והחיפוש הרגלי מיותרים לחלוטין אחרי שמכירים את אתר Look שמציע לכם עיצובים ומתנות מקוריות - כאלה שיגרמו לחמות שלכן להסתכל לעברכן בעין אוהדת.

תחפושות

ההפקות לקראת פורים בעיצומן וכאב הראש הזה שנקרא תחפושות עשוי להיפטר ברגע אם תכירו אתר נכון שמציע מגוון זול ויפה. אצלי דיסני עושה את העבודה. הקטנטנים שלי מרוצים משלל האופציות שסרטי דיסני מציעים. לא נורא זול, אבל איכותי, מקורי ומעשיר את ארגז התחפושות הביתי שלנו. לא הספקת להרים את זה השנה? תמיד יש את שנה הבאה.

דרך אגב. ממש עכשיו. בבריטניה יצא מחקר חדש הטוען ששופינג מאריך חיים. מי אני שאתווכח עם עובדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully