וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך באמת נראים החיים אחרי הלידה?

מערכת וואלה! בשיתוף סימילאק

24.2.2015 / 7:49

פעם הייתם זוג צעיר שיוצא לבלות באופן ספפונטני, אבל מה קורה אחרי שנולד התינוק? יצאנו לבדוק איך באמת נראים החיים אחרי שהופכים להורים, ולמה אנחנו הכי מתגעגעים

מערכת וואלה!

זה התחיל משני הורים עליזים וצעירים. ואז נולד להם ילד, הם טיפה פחות עליזים והרבה פחות צעירים - ולמרות שכרונולוגית, לפי הכתוב בתעודת הזהות, הם עדיין צעירים ניכר שהם התבגרו באיזה עשור לפחות - גם נפשית וגם פיזית.

ואז הגיע יורש העצר והזוגיות זזה הצידה. בגלל שהם הורים צעירים שמקשיבים לחברים המנוסים וחוטאים בקריאת כתבות אינטרנטיות על חורבן ואובדן הזוגיות הם מחליטים אחרי כמה שבועות לא לוותר ויוצאים בהצהרות: "פעם בשבוע חייבים לצאת, רק שנינו, כמו פעם" או: "מחר נעשה ערב רומנטי, נזמין סושי, נפתח בקבוק יין ונראה סרט בוי.או.די".

פעם בשבוע בערב באמת הגיעה בייביסיטר בדמות האמא שלו או האמא שלה- בייביסיטר ללא תשלום כספי אבל עם מטען מילולי שחייבים לשמוע; "הילד מחרחר", "אולי תיקחו אותו לרופא?", "למה הוא יחף?", "טרנד הבריאות הזה ממש מעייף, אולי תתנו אקמולי וזהו?", "כשאני גידלתי ילדים...". די מהר שניהם הסתכלו אחד על השני, והסכימו במבטם להישאר בבית, בטרנינג, ולהיכנס למיטה. זה היה יכול להישמע רומנטי אבל תוך שניות בודדות הם נרדמו. בקושי "לילה טוב" הספיקו לאחל זה לזו.

זה אולי נשמע טרגי, אבל כשיורדים לעומקו של עניין מבינים שממש לא - אז נכון, אין יציאות ספונטניות לבר (ולכן כל חתונה הופכת ליציאה לוהטת רווית אלכוהול והתפרקות על רחבת הריקודים) ואין זמן לזוגיות, אבל יש דבר קטנטן אחד - או יותר - שממלאים את החיים שלהם בכל כך הרבה רבדים שלעולם לא יכלו להתמלא בלעדיהם.

ואם בודקים שוב מגלים שדווקא המצב החדש, שילווה אותם עד שהילדים יגדלו, טומן בחובו רגש שלא הכירו עד היום: געגוע. הגעגוע הזה יגרום להם גם להעריך כל יום מחדש זה את זו וזו את זה. שווה לא?

  • עוד באותו נושא:
  • הורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully