וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים בטעם של פעם: תחפושות בעבודת יד

מיכל ליבנה

17.2.2015 / 7:26

ליצנים, כיפות אדומות, ברבורים, שועלים, תותים, בבושקות, ינשופים, ארנבים, פינגווינים, וטווסים – התחפושות שהילדים לא יסכימו לפשוט ואתם לא תוכלו להפסיק לצלם

פורים 2015. ענבל כרמי, מערכת וואלה! NEWS
לא רודפת אחרי טרנדים – ענבל כרמי/מערכת וואלה! NEWS, ענבל כרמי

כשהייתי ילדה, בכל שנה לפני פורים הייתי מגיעה למתפרה של הקיבוץ, מתמקמת על מדרגה ונעמדת זקוף. סבתא שלי הייתה שולפת סרט מדידה ומודדת את אורך גפיי (שלא הצטיינו בגדילה מרשימה). שבוע או שבועיים אחר כך חיכתה לי תחפושת: ליצן, ילדה סינית או רקדנית. התחפושות שלה היו פשוטות ומדויקות. לא היו בהן נצנצים או אביזרים, אבל הן היו תפורות לעילא - קוויהן היו נקיים וגם אחרי יום שלם של השתוללות הן היו נותרות בשלמותן. יכולתי להשתמש בתחפושת גם בשנה הבאה אילו רק רציתי.

פורים 2015. ענבל כרמי, מערכת וואלה! NEWS
תנו להתבגר לאט - ענבל כרמי/מערכת וואלה! NEWS, ענבל כרמי

פעם עבודת יד הייתה סמל לתשומת לב: הבדים היו איכותיים, הגזרות היו תמימות והילדות גדלו בקצב שלהן עם הרבה רוך ותום. את החוויה המיוחדת הזו, שהפסיקה אי שם בשנות ה?90, כשהכל התמסחר ולאיש כבר לא נותר זמן לתפור דבר לילדיו, משחזרת המעצבת ענבל כרמי. לא תמצאו אצלה את הצעקה האחרונה של עולם הילדים. הדמויות של התחפושות שלה קלאסיות - חיות, ליצנים ודמויות מהאגדות - הגזרות רכות, העיצוב נוסטלגי והתפירה, ממש כמו אז אצל סבתא שלי, איכותית וללא קיצורי דרך: תוכלו לשמור את התחפושת בארון לילד הבא - היא תחזיק מעמד, מבטיחה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פורים 2015. ענבל כרמי, מערכת וואלה! NEWS
הגזרות רכות, העיצוב נוסטלגי והתפירה איכותית – ענבל כרמי/מערכת וואלה! NEWS, ענבל כרמי

עבודות היד המשולבות בקולקציה של כרמי מתבצעות במפעל עמותת "שיקום אחר" שבו מועסקים בעלי צרכים מיוחדים. מכיוון שהורה המלביש את הילד שלו בתחפושת כזו עלול לקנא בו ולרצות כזו גם לעצמו, השנה הכינה כרמי גם כתרים וכובעי ליצן למבוגרים.

מחיר: 240?490 שקלים

להשיג ברבי נחמן 6 (שוק הפשפשים, יפו) בתאריכים 17.2?24.2, וכל השנה במרמלדה מרקט ובסטודיו בכרכור (2573295?052)

רך ונעים כמו פיג'מה

החיים מבלבלים מאוד ואי אפשר לדעת מה יקרה בעוד דקה, זה נכון. ולמרות זאת שני דברים ברורים מאוד: גם אם ספטמבר יהיה החודש הנעים בהיסטוריה יום כיפור יהיה שרבי וגם אם החורף יהיה יבשושי במיוחד בפורים יהיה קר וגשום. אי אפשר לברוח מזה. נסתרות הן דרכי אל השרב והגשם.

פורים 2015. Thmbelina,
ארץ הפלאות של טמבולינה/Thmbelina

עם התחפושות של מיטל גואטה, מעצבת תלבושות ובמה, תוכלו לשלוח את הילדים לגן ולדעת שהם מוגנים מפני הקור. תחפושות האוברול המשגעות - ארנב, שועל, דוב פנדה, דביבון, במבי, תוכי, עכבר, חזרזיר, פינגווין ואפילו בואש - מעוצבות כולן בעיצוב מקורי של גואטה ועשויות בעבודת יד מבד רך ואיכותי. לכולן סגירות ריצ'רץ' קדמית וכובע שמחובר לאוברול, שאפשר לחבוש או להסיר.

פורים 2015. Thmbelina,
דרקונית ירוקה - טמבולינה/Thmbelina

מחיר: 230?380 שקלים

להשיג ברבי נחמן 6 (שוק הפשפשים, יפו) בתאריכים 17.2?24.2, וכל השנה בחנות המקוונת ובסטודיו בתל מונד (8408989?052)

גם לתינוקות מגיע

להלביש תינוק בן חודשים ספורים בתחפושת רגילה זה בערך כמו לנסות להלביש חתול בשמלה – לא נעים. התחפושות הסרוגות של בבי סלודקי, "פיצקדולים סרוגים", הופכות את החוויה המפוקפקת לחגיגה: זו השנה הרביעית שבה סורגת סלודקי בעבודת יד תחפושות לתינוקות (ניו בורן עד שנה וחצי, אבל גם גדולים יותר מוזמנים) מטריקו ומאקריליק.

פורים 2015. פיצקדולים סרוגים,
רק נולד וכבר לובש תחפושת – פיצקדולים סרוגים/פיצקדולים סרוגים

כשנולדה בתה ליהיא, קצת לפני פורים, רצתה סלודקי לחפש אותה ולא מצאה בשום מקום תחפושת נוחה שתתאים למידותיה הקטנות. מאז היא סורגת תחפושות לתינוקות לפי מידותיהם, מצמר רך ונעים למגע המותאם להם. חלק מהתחפושות בנויות משני חלקים (כיסוי חיתול/מכנסיים וכובע) וחלקן הן כובע בלבד, שבו ניתן להשתמש גם אחרי פורים. גם ממלכתה של סלודקי היא ממלכת בעלי החיים - ינשוף, כבשה, שפן, פינגווין, חיפושית ושועל. תוכלו גם להיות יצירתיים ולהזמין ממנה תחפושת שהגיתם בעצמכם.

פורים 2015. פיצקדולים סרוגים,
הטווס הכי מתוק בעולם – פיצקדולים סרוגים/פיצקדולים סרוגים

מחיר: 120?350 שקלים

להשיג בחנות המקוונת ובדף הפייסבוק של פיצקדולים סרוגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully