וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר המתנות של שניידר הוציא מהישראלים את המיטב

15.1.2015 / 8:30

המתנדבים שמפעילים את חדר המתנות בבית החולים שניידר לילדים לא ציפו לכזו היענות כשביקשו תרומות של צעצועים. אולי עכשיו חדר המתנות שמחלק עשרות מתנות לילדים חולים כל יום, יעשה את דרכו גם לבתי חולים אחרים

חדר מתנות של עמותת "ילדים שלנו" במרכז שניידר. דוברות מרכז שניידר,
מקום של שמחה/דוברות מרכז שניידר

אין דבר יותר עצוב מלראות ילד שוכב במיטת בית חולים. על מנת לשמח את הילדים ואת משפחותיהם בשהות הארוכה בבית החולים, הקימה עמותת "ילדים שלנו" במרכז שניידר חדר מתנות, ממנו נהנים הילדים המאושפזים מגילאי 0 ועד 18. בתחילת השבוע פרסמה העמותה קריאה לציבור לתרום לחדר המתנות, והתגובות הרבות לא איחרו לבוא ותפסו את המתנדבים מופתעים.

מירב הולנדר מתנדבת בעמותה בחצי השנה האחרונה, ואמא ליאיר יונתן שאושפז במשך שלושה חודשים בבית החולים לאחר שטבע, קיבלה בשלושת הימים האחרונים פניות וטלפונים מאלפי אנשים, מהצפון ועד הדרום, חברות ואנשים פרטיים שביקשו לתרום. "זה חדר שמתבסס על תרומות, כך שכל פעם שחסר לנו צעצועים אנחנו פונים לאנשים. הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, תוך שעה התחילו טלפונים מכל מיני מקומות בארץ. ועד עכשיו לא מפסיקים להתקשר אלי אנשים שרוצים להירתם למאמץ".

מחלקים עשרות מתנות ביום

חדר המתנות משמש את כל הילדים בשניידר והמתנדבים של העמותה מחלקים כ-50 מתנות כל יום ברחבי המחלקות השונות, ועוד עשרות מתנות שהילדים בוחרים באירועים מיוחדים כמו ימי הולדת או שחרור מהמחלקה. החוויה של הילדים שיכולים להיכנס אל החדר ולבחור צעצוע, היא הקלה משמעותית על התקופה הקשה של הילד בבית החולים.

חדר מתנות של עמותת "ילדים שלנו" במרכז שניידר. דוברות מרכז שניידר,
כ-50 ילדים מקבלים מתנות כל יום/דוברות מרכז שניידר
חדר מתנות של עמותת "ילדים שלנו" במרכז שניידר. דוברות מרכז שניידר,
נותן כוח והקלה משמעותית/דוברות מרכז שניידר

"מתוך הניסיון האישי שלי, חדר המתנות היה המקום היחיד בבית החולים שאתה לא מרגיש בו בבית חולים", מספרת הולנדר, "ילד שמאושפז בחדר ופתאום מגיעה עגלה עם מתנדבים ומתנות זה נותן לו כוח והקלה משמעותית על הסבל. יש הורים שהתקשרו אלינו וביקשו לתרום אחרי שהילדים שלהם אושפזו בשניידר, והם סיפרו לנו שהילד זכר בסוף האשפוז לא את הטיפולים ומחטים אלא את חדר המתנות".

תרומה היא תמיד רלוונטית

כעת, אחרי שקיבלו אלפי פניות לתרומות, הולנדר מזכירה שבכל התרומות יעשה שימוש ושקנייתן ממשיכה ותשמש את העמותה בעתיד. "כל המתנות האלה יהיו תמיד רלבנטיות ויש לי עכשיו, בעקבות ההתגייסות הרחבה, רעיונות לגבי הרחבת הפרויקט".

לתרומות: עמותת "ילדים שלנו": טל: 03-9217880 שלוחה 0 / מייל: child12@netvision.net.il. כתובת: מרכז שניידר, רח' קפלן 14 פ"ת. לפרטים נוספים על העמותה: פעילויות, תרומות, התנדבות ואירועים אתם מוזמנים להיכנס לאתר או לפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully