וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מניקה את בתה בת ה-6: למה זה בעצם לא בריא

5.1.2015 / 15:51

השבוע פורסם בבריטניה סיפורה של אם שמניקה את בתה בת ה-6 מסיבות בריאותיות, ומתכוונת להמשיך בכך עד שהילדה תבקש להפסיק. מה הנקה בגיל כזה באמת עושה לילד? צפו במומחים שלנו באולפן וואלה!

אימא מניקה את ילדתה בת ה-6 - האם זה בריא?/מערכת וואלה!

דניס סאמפטר היא אמא בריטית שמניקה את בתה. עד כאן הכל נשמע נורמלי, יש יאמרו - טבעי. אלא שהילדה כבר בת שש וחצי. האם מניקה גם את בנה הצעיר, בן השנה וחצי, והיא לא מתכננת להפסיק להניק את שניהם בקרוב. את סיפורה של סאמפטר הביא השבוע הדיילי מייל הבריטי, שהצהיר כי הבת, בל, היא "הילדה המבוגרת ביותר שעדיין יונקת בבריטניה".

לדברי סאמפטר, בתה מבקשת לינוק פעם בשבוע עד פעמיים ביום, והיא "נבונה, גבוהה בראש משאר בני כיתתה, וחולה לעיתים רחוקות" בזכות חלב האם שהיא צורכת. בנוסף, האם טוענת שההנקה לא פגעה בחיי המין או במראה השדיים שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניס סאמפטר ובתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיפורה של משפחת סאמפטר אולי נשמע חריג, אבל הוא רק עוד דוגמה לתופעה שאנחנו שומעים עליה מדי פעם בשנים האחרונות. לרבים זכור השער המפורסם של מגזין "טיים" לפני כשנתיים וחצי, שבו נראתה ג'יימי לין גרומט בת ה-26 כשהיא מניקה את בנה בן ה-4, ושעורר דיון ציבורי נרחב.

המתנגדות המיידיות להנקה כל כך מאוחרת הן פמיניסטיות קרייריסטיות שרואות בכך חיפצון ופגיעה באוטונומיה ובעצמאות שלהן, אולם שני מומחים ישראלים שונים מסבירים באולפן וואלה! מדוע ההחלטה להניק עד גיל כל כך מבוגר אינה נכונה ובריאה עבור הילד או הילדה עצמם, החל מהחינוך לעצמאות ולזהות שנפגע ועד מקומו החסר של האב. צפו במומחים באולפן וואלה!.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער המגזין שעורר את סערת ההנקה לפני שנתיים וחצי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully