וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת התאומים

15.12.2014 / 8:43

החיים של הורים לתאומים לא פשוטים, ובשנה האחרונה נראה כי חברות רבות הבינו את זה, והתאימו את עצמם למגמה הכפולה. הנה כמה מהחידושים המגניבים ביותר להורים לתאומים

תאומים זהים. ShutterStock
ככה זה כשיש שניים/ShutterStock

לאחרונה נראה כי כל אמא שנייה ברחוב סוחבת לפניה עגלת תאומים ובה שני פרצופים דומים וחמודים. וזו לא סתם תחושה. מספר לידות התאומים עולה בשנים האחרונות בהתמדה, ובשנת 2014 מספר התאומים שנולדו בישראל בהשוואה לשנים קודמות היה גבוה במיוחד. אם בעבר לידה אחת מתוך 88 היתה לידת תאומים, היום השיעור עומד על לידה אחת ל-40.

הסיבה להתרבות התאומים היא ככל הנראה השיעור הגדול של טיפולי פיריון. על פי נתוני משרד הבריאות, בשנת 2013 נולדו 7,480 תינוקות בלידת תאומים ועל אף שעדיין לא קיימים נתונים סופיים לשנת 2014, מסתמן כי המספר יהיה זהה, אם לא גבוה יותר. המגמה הזו לא פסחה, כמובן, על שוק המוצרים לתינוקות. הנה המוצרים הכי שווים של שנת 2014 להורים לתאומים.

כרית הנקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פה אחד להניק, אלא שניים. כרית הנקה כפולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנקה זה תהליך לא פשוט, בעיקר בהתחלה. זה לא נוח, כואב והרבה פעמים לא מצליח. כדי להקל קצת על הקשיים של אמהות מניקות, בשנים האחרונות נפוץ השימוש בכרית הנקה. כרית שמאפשרת להניח את התינוק בצורה הטובה ביותר, ולהקל על היניקה. אבל מה קורה שיש לך שני פיות להניק? בדיוק לשם זה המוצאה כרית ההנקה לתאומים. איך זה עובד? אותו דבר בדיוק אבל כפול. הכרית זהה בצורה שלה לכרית הנקה רגילה, אך היא גדולה ורחבה יותר, על מנת לאפשר הנקה בו זמנית של התאומים. להשיג כאן

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מבצע אוכל

זה לא פשוט להאכיל במקביל שני תינוקות קטנים, וזה מאוד לא פשוט להתעסק בכל מה שמסביב. אם את לא מניקה, זה אפילו מסובך יותר. חברת מטרנה החליטה להקל עם הורים לתאומים (ושלישיות) והקימה עבורם את מועדון התאומים. הורים לתאומים יכולים להירשם ולקבל את מוצריה עם שליח עד הבית, תוך שלושה ימי עבודה, ובמחיר מוזל. בנוסף, בעת ההזמנה הראשונה מקבלים שתי אריזות חסכון במתנה, ובכל הזמנה נוספת מקבלים קופסה אחת מתנה. זה אומנם לא יחסוך לכם את שטיפת הבקבוקים, אבל לפחות יחסוך לכם את הנסיעה לסופר וקצת כסף.

עגלה

עגלה לתאומים. ShutterStock
עגלה כפולה/ShutterStock

כל הורה טרי יודע כמה מסובך לקנות עגלת תינוק. יש המון סוגים, מותגים, אופנות ויועצים. זה הופך להיות מסובך אף יותר כשמדובר בתאומים. על ההורים הטריים לבחור עגלה שתישא את שני ילדיהם בנוחות, שלא תהיה כבדה מדי, ושלא תהיה יקרה מדי, כי זה גם ככה יקר להיות הורה לתאומים. לשם כך אתר תאומים ערך סקר השוואה לעגלות תאומים, שבו ניתן לקבל את כל המידע ואף לדרג אתה עגלה החביבה עליכם. באתר קיים גם לוח יד שנייה לתאומים.

עריסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עריסת So-Ro לתאומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם כבר דיברנו על עגלת נשיאה ועל כרית האכלה, אין מנוס מלהגיע גם לשינה. העריסה הכפולה שעוצבה על ידי מרפא בעיסוק בנויה על אותו עקרון של כסא נדנדה, עם ידיות נשיאה שמאפשרות להזיז אותה מחדר לחדר ועם עיצוב מודרני. המחיר אומנם יקר (600 דולר) אבל זה פריט שיכול לשמש עם קצת דמיון לדברים נוספים בעתיד. להשיג כאן

יוצאים לגינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכיבה חוויתית ומשפחתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקושי עם תאומים לא נגמר אחרי כמה חודשים. גם כשהם גדולים יותר, הפרוצדורה מסובכת ומורכבת, בעיקר כאשר רוצים לצאת איתם מהבית. עבור ההורים שרוצים לקחת את הילדים לגינה מבלי לסחוב על הגב שני זוגות אופניים כבדים, פותח המוצר 2bike - תלת אופן דו מושבי המאפשר נסיעה משותפת וחווייתית לשני ילדים. המחיר לרכישה באתר – 650 שקלים.

לבוש

חולצה לתאומים. stuff4multiples.com,
חולצה לתאומים/stuff4multiples.com

למרות שפסיכולוגים כבר מזמן לא ממליצים להלביש את התאומים בתלבושת זהה, לדעתנו החולצות ההומריסטיות האלה עוברות. מחיר: 40 דולר. להשיג כאן

בואו נדבר על זה

ולסיום, זה לא מוצר ולא חדש, אבל מדובר בדבר פשוט שכל הורה צריך – תמיכה. להיות הורה זה לא קל, ובטח ובטח כאשר אתה הורה לתאומים. לשם כך ישנן קבוצות תמיכה רבות, בהן הקבוצה בפייסבוק הורים לתאומים ולשלישיות- הקבוצה הרשמית, המציעה תמיכה, מידע ושיתוף. שווה לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully