וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן שווה כסף, אבל גם בריאות

מערכת וואלה! בשיתוף סופר-פארם

4.12.2014 / 8:21

שבעה פיתוחים טכנולוגיים שיעשו טוב לבריאות שלכם ויחסכו לכם זמן וכאב ראש, מאפליקציה שמסדרת את מחזור השינה ועד יומן אלקטרוני לאיתור ימי הביוץ

אילוסטרציה. ShutterStock
סלולרי, לא רק למשחקים/ShutterStock

תזמון הוא הכל, כך אומרים, וזה נכון תמיד ובכל תחום: זוגיות, לימודים, קריירה. וכן, גם הבריאות שלנו תלויה בזמן. מי היה מאמין שכל מה שאנחנו צריכים, כדי להרגיש טוב, הוא תזכורת לשתיית מים או קול קטן שילמד אותנו לאכול לאט? הכירו שבעה פיתוחים טכנולוגיים שמבוססים על זמן ותזמון ויעשו לבריאות שלכם רק טוב:

בוקר טוב במיוחד:
אפליקציית Sleep Cycle alarm clock תעזור לכם לסדר את מחזורי השינה ולקום רעננים יותר. היא אמנם לא חינמית, אבל שינה טובה שווה הרבה יותר משבעה שקלים. מה זה בעצם? שעון מעורר חכם שמנתח את הרגלי השינה שלכם, עוקב אחר תנודות הגוף (באמצעות חיישן) ומעיר אתכם בשלב האופטימלי להתעוררות – השלב שבו השינה שלכם קלה מאוד (בתוך חלון זמן שהוגדר מראש).

רק מתי שנוח לכם:
לאחרונה השיקה רשת סופר-פארם את שירות קליק פארם (Click Pharm) – שירות הזמנת תרופות מרשם אונליין ואיסופן במועד שנבחר מראש. השירות חוסך ללקוחות את זמן ההמתנה בתור ואת ההמתנה להכנת התרופה על ידי הרוקח: נכנסים לאתר האינטרנט של הרשת או לאפליקציה מזינים את שם קופת החולים, את מספר המרשם ואת מספר רשיון הרופא (כל אלו מופיעים על המרשם), בוחרים את הסניף שממנו מעוניינים לאסוף את התרופה ואת חלון הזמנים המתאים לאיסוף. בכניסה לסניף, בעמדת האל?תור, מעבירים את כרטיס קופת החולים ומקבלים את התרופה. הרוקח כבר ליקט עבורכם את התרופות, והן יחכו לכן בסניף.

לפרטים ולשימוש בשירות קליק פארם של סופר-פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה של קליק פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבע דקות בגן עדן:
עסוקים נורא ואין לכם זמן להתעמלות? אפליקציית 7 Minute Workout תנחה אתכם באימון שאורכו שבע דקות, ואותו תוכלו לבצע בכל מקום (צריך רק כיסא וקיר). האימון מבוסס על HICT (high intensity circuit training) שהוכח כיעיל מאוד בשיפור מסת השריר והיכולת האירובית. בשבע דקות תבצעו 12 תרגילים – 30 שניות לכל תרגיל, 10 שניות הפסקה מתרגיל לתרגיל. אפשר גם לשנות את הנתונים האלו ולהתאים את זמני המנוחה למצבכם הגופני, או לדלג על תרגילים שאינם מתאימים לכם. הספקי האימונים נשמרים ותוכלו לעקוב אחריהם לאורך זמן. אם תרצו, האפליקציה תשלח לכם תזכורת לאימון יומי.

יומני היקר:
אם אתם סובלים ממגרנות, צרבות או חושדים שיש לכם צליאק או רגישות ללקטוז – מרבית הרופאים ימליצו לכם להתחיל לעקוב אחרי מה שאתם אוכלים. אפליקציית Food Diary תעזור לכם לתעד את כל מה שנכנס לפה שלכם וגם אחר התסמינים שמלווים אתכם. בחלוף הזמן תוכלו לקשר בין המזון ובין התסמינים וללמוד מאילו סוגי מזון כדאי לכם להימנע. גם מי שמנסה לרדת במשקל יוכל להיעזר באפליקציה: מה שלא נעים לנו לתעד בדרך כלל גם לא נאכל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אם תאכל מהר יבוא שוטר:
אכילה מהירה לא טובה לבריאות שלנו, אבל קשה מאוד לשנות את ההרגל המגונה הזה. אפליקציית Eat Slower תציב מולכם שעון: בכל פעם שבה השעון מתאפס אתם רשאיים לקחת עוד ביס מהארוחה. ההאטה באכילה תאלץ אתכם ללעוס ביסודיות את האוכל, תאפשר לכם ליהנות ממנו לאורך זמן, ולגוף שלכם לשבוע (וכך להימנע מאכילה מיותרת).

מים מים מים:
מים עוזרים לגוף שלנו בכל כך הרבה תחומים: משפרים את חילוף החומרים, משפרים את מצב עור הפנים, מפחיתים את הסיכוי לאירועי לב, ומסייעים בתחושת שובע (ולפיכך בירידה במשקל) ובתחושת עירנות. ולמרות כל אלו, המונים מתקשים לזכור לשתות מספיק מים. אפליקציית Drinking Water תזכיר לכם לעשות זאת. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את מספר כוסות המים שאתם מעוניינים לשתות ביום ואת מרווחי הזמן שבין הכוסות.

מבייצת, מבייצת, מבייצת:
מי שהמחזור החודשי שלה סדיר באופן טבעי היא בת מזל. אלו מאיתנו שאצלן החיים ההורמונליים קצת פחות יציבים יכולות להיעזר באפליקציית Menstrual Cycle - Woman Log: מדובר ביומן אלקטרוני שבו תוכלו להזין את ימי המחזור החודשי. מי שמנסה להיכנס להיריון תוכל להשתמש באפליקציה כדי לאתר בקלות את ימי הביוץ (והפוריות) שלה. אפשר להשתמש באפליקציה גם כדי לתעד מצבי רוח וכך להבין את הקשר בין שינויים הרומונליים לתנודות נפשיות.


לפרטים ולשימוש בשירות קליק פארם של סופר-פארם

  • עוד באותו נושא:
  • סופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully