וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות הורים: החידושים שהפכו את 2014 לקלה יותר

30.11.2014 / 11:00

10 גאדג'טים, המצאות ייחודיות ופטנטים מועילים שלא יחזירו לכם את שעות השינה בלילה, אבל בטוח יהפכו את שגרת החיים עם הילדים להרבה יותר קלה וקלילה. סוגרים שנה בוואלה! בריאות

Kangura Portabebés

לגדל ילדים זה לא פשוט בכלל, אבל בשנת 2014 נוספו לארון הגאדג'טים שלנו כמה חידושים שהפכו את העסק לקצת יותר קל ונעים. הנה הגאדג'טים החביבים עלינו:

סוגרים שנה בוואלה! לכל הכתבות

מנשא תינוק קל וקומפקטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שטוב לקייט הדסון טוב גם לך ולתינוק שלך. מנשא suppori/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעם היפני יש את זה לא רק במכוניות ובטכנולוגיה אלא גם במנשאים לתינוקות. המנשא Suppori של המותג היפני Lucky הוא גאדג'ט אמיתי, קומפקטי ובעל משקל נוצה של 80 גרם בלבד. המנשא מבד חזק ובטיחותי עשוי מפוליאסטר ומאפשר נשיאת תינוק על הצד מגיל ישיבה ועד 13 ק"ג. כשהוא לא בשימוש הוא מתקפל לגודל כף יד ונדחק לכל תיק. המנשא זכה בפרסים בזכות הבד הדק, הגמיש והחזק ממנו הוא עשוי והוא נראה כמו תחליף הייטיקי למנשא הבד הארוך והמסורבל.

מנשא צד קל: 220 ש"ח
להשיג כאן

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כיסוי אייפד ידידותי לילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו לא רוצים שהם ישקעו במסך, אבל עדיף שלא יישבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, ברור, אנחנו לא אוהבים שהראש של הילדים תקוע במסכים, אבל המלחמה שלנו בעניין הזה כמעט אבודה. אז אם בכל זאת אתם רוצים לשמור על האייפד שלכם (כי אין דבר עצוב יותר ממכשיר עם מסך שבור) אפשר להשקיע בכיסוי ידידותי לילדים. הוא צבעוני, קל, עשוי מחומר מוקצף ואפשר להעמיד בעזרתו את הטאבלט. עוד יתרון הוא שלכיסוי יש ידיות המאפשרות אחיזה בשתי ידיים.

149 ¤-199 ¤ (לאייפד מיני ורגיל)
להשיג ברשת איידיגיטל

מתקן לנייר טואלט ולמגבונים לחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם נייר טואלט, גם מגבונים. מתקן wetlet/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין עוררין על כך שכשיש תינוקות וילדים בבית המגבונים הלחים הם ציוד חובה בבית. אבל לחבילת המגבונים יש נטייה להיעלם או שהיא מונחת בחוסר חינניות מעל האסלה. פטנט ישראלי-בינלאומי (wetlet) מציע מתקן מעוצב המשלב מקום לנייר טואלט ולמגבונים (מכל הסוגים והגדלים). המתקן הוא גם מדף שאפשר להניח עליו חפצים וניתן לתלות אותו גם בחדר הילדים ולא רק בחדר השירותים.

280-330 ש"ח
להשיג באתר החברה ובחנות 'גמא' בקניון שבעת הכוכבים

דיספנסר רב פעמי לחבילות מגבונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא המצאה חדשה אבל גאדג'ט יעיל שעושה חיים קלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכאורה מוצר פשוט ולא מרגש, אבל מי שיש לו תינוק יודע שהדבק הזה של אריזת המגבונים נוטה לזייף אחרי כמה פתיחות וסגירות ואז המגבונים מתייבשים במקרה הטוב, או עושים על התיק שלכם כתם רטיבות (שלא יורד) במקרה הרע. חבילות המגבונים המגיעות עם דיספנסר הן לרוב יקרות יותר והמכסה אינו ניתן לשימוש חוזר, לכן חתיכת הפלסטיק הקטנה הזו היא בבחינת פטנט זול וזמין שעושה את החיים קלים יותר.

15 ¤ לזוג מכסים
להשיג ברשתות השיווק

אפליקציית Family Locator

ברגע שתתקינו את האפליקציה הזו על הטלפון החכם שלכם ושל הילדים – תוכלו לדעת בעזרתה איפה בדיוק מסתובב הילד שלכם (בתנאי כמובן שהוא לא שכח את הנייד איפשהו או החליט לכבות את היישום). עבור הורים שעושים את צעדיהם הראשונים בשליחת ילדים לחברים, חוגים וכו – מדובר בפיסת טכנולוגיה שיכולה להרגיע ולהשקיט את הלב הדואג. המכשירים עליהם תותקן האפליקציה יראו על גבי מפה את מיקומם, ניתן לעשות צ'ק אין, לקבל התראות על הגעה למקום מסוים ויש גם כפתור חירום.

חינם
להורדה לאנדרואיד

סלייסר ירקות בצורות

אחרי שכמעט כל בית שני בישראל עבר בזכות מכשיר הסלייסר לאכול סלט לפחות פעם ביום - ראו יבואני הפטנט שאפשר ללכת צעד קדימה והשיקו את הספירל סלייסר למתקדמים. ילדים עשויים להתלהב מהתוצאה (רצועות, ז'וליינים, סלילים ופרוסות מירקות כמו תפו"א, בטטה, זוקיני, סלק, גזר ועוד). ייתכן שגם סרבני הירקות הצעירים והמושבעים לא יצליחו לעמוד בתוצרת הלוליינית והאסתטית ורק זה שווה הכול.

290 ¤ (אחריות לשנה)
להשיג כאן

טיימר צחצוח שיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהבהב ומצפצף אחרי שתי דקות. טיימר לצחצוח שיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מדובר במוצר הופך עולם, אבל בגימיק חמוד שבהחלט יכול להפוך את צחצוח השיניים של הילדים למשימה תחרותית וכיפית יותר. הטיימר יצלצל אחרי 2 דקות - הזמן המומלץ לצחצוח בריא. הוא עמיד במים ונצמד בוואקום. כשמפעילים אותו, האור המהבהב דולק במשך שתי דקות, וכך ובתום שתי דקות נשמע צלצול.

29 ש"ח
להשיג ברשת אימג'נריום

הבקבוק המתחמם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מעוצב וגם יעיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה פעמים יצאתם עם התינוק החוצה, מצוידים בבקבוק נקי, מים ומטרנה to go אבל לא הצלחתם למצוא מים חמים כדי להפוך את הארוחה של הילד שלם לחמימה וטעימה יותר? כדי שתוכלו להפסיק לבקש ממלצרים במבט מתנצל מעט מים רותחים, פותח הבקבוק יאמו, בעיצובו של קארים ראשיד, אשר מתחמם ללא חשמל או בטריות – אלא רק על ידי ניעור. הבקבוק, שמיוצר בדנמרק, מגיע לטמפרטורה של 37 מעלות, הטמפרטורה הרצויה להזנת תינוקות, ונשאר חם למשך 20 דקות. הבקבוק מתחמם תוך 4 דקות בלבד, והוא ניתן לפירוק ולניקוי פשוט.

289 ש"ח
להשיג כאן וברשת מוצצים

מיני סטריליזטור נייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטן, חמוד ונייד ומחטא בשטח פטמות ומוצצים ב-3 דקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתאים בייחוד להורים לתינוק ראשון שאוהבים לצאת מהבית, אבל עוד לא דוחפים לפה שלהם את המוצץ כדי "לנקות" אותו בכל פעם שהתינוק משליך אותו על המדרכה או בפארק. הסטריליזטור הנייד פועל על סוללה ומבצע עיקור תוך 3 דקות באמצעות קרני UV. קומפקטי, ננעל הרמטית ונייד.

59 ¤
להשיג כאן

צעיף הנקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדור הבא של סינרי ההנקה. צעיף הנקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כי למה צריך סינור הנקה אם אפשר לעבור לצעיף הנקה ולהרגיש קז'ואל במיוחד בחורף. הצעיף רחב וארוך במיוחד, עשוי בד דק ונושם ומגיע בצורת לולאה כך שאפשר לפתוח אותו לשנות את ייעודו בקלות.

149 ¤
להשיג בחנויות לאביזרי תינוקות

לסיום: לא גאדג'ט, אבל בהחלט בשורה

בניגוד למידות הבלתי הגיוניות של הברבי הקלאסית – לבובת למילי פרופורציות גוף של צעירה אמריקאית טיפוסית והיא אפילו מצויה בעודף משקל קל ומגיעה עם מדבקות של קעקועים אבל גם צלוליטיס, חצ'קונים ושריטות. את הבובה עיצב מעצב גרפי אמריקאי שמבטיח שבקרוב יהיה לה גם בן זוג תואם "קן" במידות מציאותיות. הבובה בעלת ממדי הגוף הבריאים והרווחים יותר אכן נראית מציאותית יותר אבל גם היא אוהבת להתלבש ולעשות כיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכירו את "למילי", הברבי שנראית כמוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו נשאלת השאלה אם הבובות "האמיתיות" אכן יתפסו. בכל מקרה מדובר בפיתוח חדשני, נחוץ ומעניין.

25$ ערכת מדבקות 5.99$
להשיג כאן

איזה המצאות וחידושים עשו לכם את השנה? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully