וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לזיהום: סולגאר מורידה תוסף מזון לתינוקות מהמדף

17.11.2014 / 10:20

מוצר פרוביוטיקה לילדים ותינוקות של חברת סולגאר יורד מהמדפים, אחרי שרשויות הבריאות בארה"ב מצאו נוכחות של פטרייה מסוכנת בחלק מהמוצרים. בחברה מבקשים מהצרכנים לא להשתמש במוצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרוביוטיקה לתינוקות וילדים. אבקת אי-בי-סי דופילוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת סולגאר ישראל מודיעה היום (שני) על קריאה להחזרת מוצרים של פרוביוטיקה לתינוקות וילדים- אבקת אי-בי-סי דופילוס (ABC Dophilus) במשקל 50 גרם.

בחברה טוענים כי הקריאה מגיעה כצעד זהירות בלבד, כיוון שהמרכז לבקרת מחלות בארה"ב מצא במוצר פטרית עובש בשם ריזופוס אוריזי (Rhizopus oryzea), שעלולה לגרום לזיהום נדיר אך חמור הקרוי מוקורמיקוזיס ( Mucormycosis).

אלו שחשופים במיוחד לזיהום הם תינוקות וילדים, להם מיועד המוצר, זאת מפני שמערכת החיסון שלהם חלשה יותר. התופעות שעלולות להיווצר מהזיהום הן בחילות, הקאות, כאבי ראש, הפרשות מוגלתיות מהאף ועוד. במקרים של סיבוכים, הזיהום עלול להתפשט לאיברים כמו הראיות והמוח, והוא אף עלול להוביל למוות. הפטריה פוגעת בדרך כלל בחולי סוכרת, חולי איידס, ובמושתלים לאחר ניתוח שגופם חלש, אך עלולה גם לפגוע אנשים בריאים.

הפצת המוצר הושהתה עד לאישור של מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) והחברה ממשיכה לחקור את מקור הבעיה. בינתיים החברה בישראל מורידה את 737 היחידות החשודות כנגועות מהמדפים. בחברה מבקשים מצרכנים שרכשו את המוצר המדובר לא להמשיך לצרוך אותו ולהחזירו למקום שבו רכשו אותו לקבלת החזר מלא.

צרכנים שלהם שאלות יכולים להתקשר ליבואן בישראל : 1-800-350-333 בימים א'-ה' , בין השעות 08:30-17:30 או ליצרן חברת סולגאר אינק מליאוניה, ניו-ג'רסי, ארה"ב, בטלפון: 001-888-534-6370 , בימים שני-שישי 09:00-19:00 (שעון ניו-ג'רסי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully