וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים בבית

31.10.2014 / 8:01

עכשיו ששעון החורף והגשם כבר כאן, צריך להעביר עם הילדים בבית שעות ארוכות מבלי להשתגע. קבלו לינקים שיצילו את המצב, צעצועי נייר מקסימים שאפשר להכין בבית ועוד הפתעות ורעיונות

עולם מושלג מקרטון - הדרכת פרינטבלס מהאתר  מיסטר פרינטבלס. מיסטר פרינטבלס, צילום מסך
להכין לבד עולמות קסומים של חורף. מתוך אתר mrprintables/צילום מסך, מיסטר פרינטבלס

שעון החורף הכה שבוע שעבר וקיצר את בילויי אחר הצהריים עם הילדים. עוד לא התרגלנו לחשיכה המוקדמת ובסוף השבוע הזה הגיע גם הגשם שצפוי לקרקע אותנו למרחב הביתי. אז קבלו תפריט פעילויות מבוססות מחשב שיזניקו אתכם ואת הילדים לפעילות ובין השאר יאפשרו ליצור יצירות מודפסות שייראו כאילו יצאו מערכת יצירה יוקרתית. בין לבין תוכלו להרגיש נוסטלגיה עם הסרט "בילבי" בדיבוב לעברית או להתמסר לשידורים מוצלחים מערוץ הטלוויזיה החינוכית ביוטיוב.

צעצועי נייר

יש לכם מדפסת (עם דיו!) ודפים? נראה שאתם מסודרים בכול מה שנוגע לשעת יצירה עם הילדים שתרגיש מהוקצעת באמצעים ביתיים בלבד. הרשת ובתוכה פינטרסט מפוצצות ברעיונות ליצירה המסתמכת על הדפסות חינמיות של גרפיקה המהוות בסיס ליצירות תלת ממד בנייר – מבובות אצבע ורובוטים ועד קופסאות, ניירות מכתבים וקישוטים. חפשו את המילה printables בגוגל ובפינטרסט ותמצאו עולם ומלואו שיקום לתחייה בעזרת דבק ומספריים.

בלינק הבא ניתן למצוא מגוון טמפלטים, שבעזרת כמה קיפולים יהפכו לחיות חביבות. שימו לב לרובוטים הזועמים המצוירים להפליא שרק מחכים לצאת מהמסך.

אביזרי צילום לסשן צילומים משעשע

תקועים בבית? אפשר לעשות שיגועים וצילומים מצחיקים בעזרת אביזרים כמו שפמים, משקפיים מצחיקים ומסיכות. אם כל המשפחה תשתתף זו תהיה חגיגה אמתית ומזכרת מקסימה. כדי שהצילומים יקבלו את הסטייל של דוכן צילומים ניתן להצטלם על רקע קיר בצבע אחיד או לתלות בד שיקנה אווירה. הדפיסו מכאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומים שהם גם מצחיקים וגם מזכרת מעולה. מתוך הבלוג gi det videre/מערכת וואלה!, צילום מסך

דמויות ועולמות מודפסים

האתר Mrprintables מספק עושר עצום של "פרינטבלס" ואפשר להעביר רק בעזרתו שעות של הדפסה ויצירה. באווירת החורף בחרנו בעולם של איילים, דובים, מזחלות שלג ועצים עשויים קרטון ובבובות עם צעיפי חוט צמר (התמונה למעלה). כן, גם אצלכם בבית זה יכול להיראות ככה אם תעקבו אחר הלינק.

מתכוננים ל-2015

אם אתם כבר תקועים בבית אפשר להתחיל לחשוב קדימה על שנת 2015 ולהדפיס ולהכין עם הילדים לוח שנה מעוצב, אחד מיני רבים שמופיעים כאן, חופשיים להורדה. רק לבחור.

צביעת מנדלות דיגיטליות

אפשר להדפיס אינספור מנדלות לצביעה ואפשר גם להישאר בגבולות המחשב ולצבוע וליצור את המעגלים האלה באופן עצמאי. באתר הבא אתם אלה שקובעים את הצורות שייכנסו למנדלה, את אופן חזרתן בדגם ואת הצבעים. את היצירות ניתן לשמור כמובן.

מגזין להשראה וליצירה

קונפטי הוא מגזין אינטרנטי מושקע של שמוקדש לעונת הסתיו ואוסף שלל יצירות מהרשת סביב עלי שלכת ושוזר ביניהם מילים והשראה ויז'ואליים מהתרבות העברית. ייתכן שאחרי העיון תמצאו עצמכם רצים חנות יצירה כדי לקנות פאנצ'ים, צבעים ושאר אביזרים, אבל בעיקר צריך עלי שלכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לדפדף על המסך ולא להפסיק להתפעל מהרעיונות, העיצוב והביצוע. מגזין קונפטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטים לצפייה ישירה

בילבי
אל תתפלאו אם הילדים שלכם יהיו שובבים קטנים אחרי הצפייה בסרט החמוד שהוא קלאסיקה מפעם שעדיין תופסת ומעלה חיוך גם על שפתותיהם של הגדולים.

בייביז
סרט דוקמונטרי שתיעד 4 תינוקות בני אותו גיל שנולדו במקומות שונים בעולם. הסרט עוקב אחריהם כמעט מרגע הלידה ועד גיל שנה. מהנה גם למבוגרים וגם לילדים

ערוץ היוטיוב של החינוכית
לחינוכית יש ערוץ יוטיוב אליו עולים שידורי התוכנית בערוץ עוד לפני מועד שיגורם. מומלץ לצפות בתוכנית "שרגא בישגדא" עם מוני מושונוב המספרת על כל מיני דמויות, "מה הסיפור?" תוכנית על ספרי ילדים בהנחיית ינץ לוי, "חיות במה", ריאיונות עם שחקנים בהנחיית עלמה זק ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully