וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו את הארון של הילדים לעונת המעבר

מערכת וואלה בשיתוף Keds

7.10.2014 / 9:30

עונת המעבר כבר כאן, ועבור הרבה מאוד הורים זה אומר שהתחילה עונת השופינג. איך תקנו את הבגדים הכי נוחים לילדכם, ועל מה אסור לוותר? המדריך לקנייה חכמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונת המעבר כבר כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מי שיש לו ילדים מכיר את הבעיה. עונת המעבר, שכוללת שינויי מזג אוויר לא צפויים, מחייבת אותנו לשלוח את ילדינו לעיתים קרובות עם שתי שכבות לבית הספר או הגן. זה לא רק מאריך את משך ההתארגנות בבוקר ומסבך את הכנת התיק, אלא פוגע גם בכיס – כי הרבה בגדים, אומר הרבה קניות.

בניגוד לדעה הרווחת, בגדי ילדים איכותיים ויפים לא חייבים להיות יקרים וכיום ניתן למצוא ברשתות הילדים מגוון רחב של בגדי יום יום הניתנים לשימוש למשך עונה שלמה, ואפילו שנה או שנתיים. כדי שהבגדים לא ישמשו אותנו רק לעונה אחת, חשוב לתת את הדעת ולקנות בגדים עם איכות בדים גבוהה שמותאמים למזג האוויר המקומי ולהקפיד על צבעים שלא יורדים. אם תחליטו לקנות פריט זול מבדים זולים, רוב הסיכויים שהוא לא ישרוד לא את הלכלוך שהקטנטנים עושים, וגם לא את הכביסות המרובות הנדרשות לטיפול במפגע.

בשל העובדה, כי בסוף היום ובעיקר בעונות המעבר, רוב הזמן הילדים לבושים בפרטיי בייסיק, רצוי לשלב בארון בגדים לבישים ונוחים, כמו טייצים, בגדי גוף, חולצות ומכנסיים, בצבעים בסיסים אשר ניתנים לשילוב עם כל פריט.

אז על מה כדאי להקפיד?

בדים דקים: בשל מזג האוויר המקומי כדאי לוותר על בדים חמים ועבים מדי ולבחור בגדים עשויים מבדים איכותיים שעברו תהליך בשם Peach Effect– שמעניק להם טקסטורה קטיפתית, בד מסוג French Terry ואפילו פליס דק.

רוכסנים: ילדים ידועים בסקרנות שלהם לכן הקפידו לבחור בגדים ללא תוספות מיותרות של כפתורים ושרוכים והעדיפו רוכסנים, פטנט שיעיל בעיקר בימים חמימים בהם תרצו להסיר את שכבות הבגדים מהילד בקלות.

כיסים: אידיאלי לקטנטנים שעוד לומדים על השימוש בידיים ויכולים לשחק עם הכיסים ולחמם את הידיים בימים קרירים יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים רב עונתיים שמשתלבים בכל מראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קניה חכמה: בחרו בגדים שיתאימו לארון הפרטי ולמלתחה הקיימת. זכרו שהתקציב חשוב אבל פריט מעט יקר יכול להיות קנייה חכמה, בשל העמידות שלו בכביסה ומשחקי הילד בגן ובבית הספר.

מה מציעות הרשתות בישראל לעונות המעבר?
קסטרו השיקו כבר בשנה החולפת בגדי פעוטות וילדים המציעים שילובים של בדים היפו אלרגניים כולל כותנה ותהליכי עיבוד בד חדשניים, אשר מקנים לבגד תחושה נעימה על הגוף וגם שומרים על מראהו לאחר כביסות רבות. בהוניגמן קידס תוכלו למצוא קולקציה עשירה ומגוונת לילדים במחירים סבירים תוך הבטחה שהבדים לא ידהו בשל תכיפות הכביסה. בפוקס קידס, הנחשבים לאהודים על ההורים בשל המחירים הסבירים והמבצעים, מציעים גם השנה ביגוד לילדים ולפעוטות המותאמים לאורח חייהם הפעיל במסגרות השונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרטי בייסיק במגוון צבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושלמים לעונת מעבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה תוכלו למצוא על המדפים גם את הקולקציה MUST KEDS של המותג KEDS KIDS - קולקציה אופנתית מגוונת ומבחר פריטים שהם חובה בכל תחילת עונה. מעצבי המותג הבינו שהורים מחפשים פתרונות קלים ונוחים של פריטי בייסיק תוך מתן דגש על בדים איכותיים שישרדו כביסות מרובות ויישארו במשפחה גם לאחים הקטנים. לכן הם יצרו מגוון מארזים של פריטי בייסיק לילדים ולתינוקות במגוון צבעים ובמחירים נוחים שנעים בין 79.90-99.90 שקלים.

את המארזים ניתן להשיג ברשת החנויות קדס קידס ובאתר. לפרטים נוספים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully