וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז פינת מתחם שרונה

שירלי אכסלרוד

11.9.2014 / 9:11

בתוך מתחם שרונה העמוס מסתתר לו ספא קטן של חברת לאוקסיטן. עיסוי מסורתי בניחוחות צרפתיים, מלווה במוזיקת מעליות יגרום לכם לחוש כמו בחו"ל. ואז יגיע המקלחון הלא מזמין

לאוקסיטן ספא. אבי ולדמן,
מרגיע ונטול מניירות. ספא לאוקסיטן במתחם שרונה/אבי ולדמן

מה: טיפול ארומקולוג'י מרגיע – טיפול הבית של ספא לאוקסיטן החדש במתחם שרונה.

בפרק הקודם- עיסוי תאילנדי בארבע ידיים

הספא ממוקם בקומה השנייה, מעל חנות המותג הצרפתי, והוא צנוע למדי. החדרון המארח היה נעים, צבוע בגוונים מרגיעים ונטול מניירות, וכמעט שלא הצליח לבודד את קולות השיחה שהתנהלה בכניסה. מזל שהיא היתה בצרפתית. על מיטת הטיפולים המתינו חלוק ומגבת עבים, רכים ודוביים. התחתונים החד פעמיים נזנחו מפאת היותם בלתי אפשריים גם לטוסיק במידה 36, אך לא נרשמו כל תקלות שמן.

איך היה? הטיפול מתחיל במה שנקרא בשפה הלאוקסיטנית "ריטואל קבלת הפנים" - השריית כפות הרגליים בקערת מים חמימים ומבושמים. ואכן, כפות הרגליים מושרות, שזה הדבר הכי נחמד שקרה להן הקיץ. ואז – הפתעה! החור לראש במיטת הטיפולים מתגלה כמבושם קלות בניחוח מעלף, ובכל שלב בטיפול מתווסף ריח לאוקסיטני מופלא אחר. העיסוי עצמו מסורתי למדי, פונקציונלי אך מצויין, יעיל עד מאד, מרגיע ומפרק במינונים הנכונים, ולא משאיר אף נקודה ללא טיפול. ברקע של כל זה: מוזיקת מעליות נעימה, מחוזקת בפכפוך גלי ים.

לאוקסיטן ספא. אבי ולדמן,
מסע ריחני מושלם/אבי ולדמן

תנאי שירות: מינימליסטיים. חוקי השימור הנוקשים של מבני מתחם שרונה לא מאפשרים לתלות שום דבר על הקיר, ולכן אין אפילו מראה בחדר, בשביל לראות כמה נמרחה המסקרה אחרי השכיבה הממושכת בעיניים עצומות. מי שדואגת ממראה הדביבון, יכולה להיעזר במראות החנות שבקומת הקרקע. בחדר יש מקלחון קטנטן ולא מזמין שנותר ללא שימוש, כי תכלס, מי רוצה להוריד מעצמו את כל קוקטייל הריחות המזין הזה.

שורה תחתונה: מסע ריחני מושלם לכל מי שמאס בעיסויים שנגמרים בניחוח אקליפטוס ומעלים זכרונות מבה"ד 1, או בשמן סומסום שהופכים אותך למנת פאד תאי ענקית.

כמה: 290 שקלים ל-60 דקות

איפה: ספא L'OCCITANE, מתחם שרונה תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully