וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך פעילויות לשבוע האחרון של החופש

24.8.2014 / 11:09

נותר עוד שבוע אחד בו צריך לשעשע את הילדים. אספנו עבורכם, ההורים המותשים, פעילות מומלצת לכל יום עם דגש על עלות נוחה וערך מוסף

מופע מזרקות מים בנמל תל אביב. חיים יפים,
מופע מזרקות לכל המשפחה/חיים יפים

יום ראשון 24.8 - TLV WATER SHOWמופע מזרקות מים בנמל ת"א

לא מדובר במזרקות המים הידועות בנמל בהן הילדים אוהבים לשכשך (בילוי חינמי מוצלח בזכות עצמו), אלא במופע מזרקות לילי המשלב מוזיקה ואור ומתאים לכל המשפחה. המופע מתקיים מספר פעמים בערב עם רדת החשיכה ומציג עשרות סילוני מים בגובה עשרות מטרים הרוקדים בקצב המוזיקה. את המופע משלימים סרטונים המוקרנים על מסכים ענקיים והוא מבוצע על ידי גיל טייכמן ובשיתוף "מגנום".

כמה? חינם

מתי? מדי יום עד 1.9 (מלבד שישי) בשעות: 19:00, 19:30, 20:00, 20:30, 21:00, 21:30, 22:00

לאתר

יום שני 24.8 – סיור בפסגת החרמון ומזחלות

הימים ימי סוף אוגוסט. כל עם ישראל מטייל בייחוד באצבע הגליל בעיקר לאור המצב הקיץ. כל האתרים פקוקים, עמוסים ורועשים. אם אתם מחפשים בילוי אחר והרבה יותר רגוע - עלו לחרמון. כן, דווקא בקיץ. ההר הגבוה לובש קיץ וחושף את כל הסודות מתחת לשלג. מדי יום מתקיימים בפסגתו שני סיורים מודרכים הנמשכים שעה וחצי ולוקחים את המטיילים לתצפיות שונות תוך כדי היכרות עם הצמחייה המיוחדת ובעלי החיים וסיפורי שלום ומלחמה. העלייה ברכבל חווייתית בכל עונה ומובטח לכם מזג אוויר מצוין (קחו בגדים ארוכים בפסגה קריר גם בצהרי היום!). למטה, ברכבל התחתון, הילדים יוכלו לעשות סיבוב על המזחלות מבלי לחכות בתור.

כמה? הסיור המודרך חינמי ומתאים לכל המשפחה. מזחלות – 25 שקלים לילד. רכבל: 42 שקלים לילד, 49 שקלים למבוגר. במקום מוכרים כרטיסים משולבים לרכבל, למזחלות ולקייקים בכפר בלום.

מתי? הסיורים מתקיימים מדי יום בשעה 11:00 ו-13:00.
לאתר

מיצב ביג במבו במוזיאון ישראל קיץ 2014. אולג קלשניקוב, מוזיאון ישראל, ירושלים.,
ביג במבו/אולג קלשניקוב, מוזיאון ישראל, ירושלים.

יום שלישי 26.8 - הפנינג סוף החופש במוזיאון ישראל

ירושלמים? צריכה להיות לכם סיבה ממש טובה לפספס אירוע שווה וחינמי כמו זה, מהסוג שמומלץ להגיע אליו במיוחד, גם את אתם גרים מחוץ לעיר. בהפנינג הגדוש חוגגים את סוף החופש בשתיים מהתצוגות המרכזיות והמוצלחות של הקיץ – "הביג במבו" ותערוכת "מסעות" באגף הנוער בהשראתה נערך האירוע.

בתכנון: הקרנת סרטי מסע ממיטב הקלאסיקות ("לאסי שובי הביתה", "המסע לארץ עוץ", "מסע בין כוכבים" ועוד); הרצאות על מסעות בטבע (נדידת ציפורים ובע"ח); סיפורי המסע של משפחתו הנודדת של דנדן בולטין; שחקנים בדמותם של מגלי ארצות, קיפול מטוסי נייר וסירות, שיושטו באמת המים הזורמת בשדרת המוזיאון העיקרית.

הערב יסתיים במופע חדש של קבוצת פירומניה (אקרובטיקה, תנועה ומוזיקה) במיצב ה"ביג במבו" המוצלח, שחוויית הטיפוס עליו מהנה בכל גיל (כניסה מגיל 6 ומעלה בנעליים סגורות). זוהי ללא ספק אחת האטרקציות היפות של הקיץ שמשלבת מיצב אמנותי עם תחושת "גן הרפתקאות" שמומלץ מאוד לחוות. עוד בתוכנית: הצגות של תיאטרון התיבה, מוזיקת עולם וסדנאות תנועה. ואם כבר הגעתם עם הילדים למוזיאון – קיפצו לתערוכת "מסעות" היפה – שיכבו על הפופים והרימו מבט מעלה לתקרה בחדר המדמה טיסה בכדור פורח ואל תפספסו את קולאז' מפת העולם המטעה שעשוי מחלקי בולים.

כמה? ילדים – חינם (כולל כל הפעילויות). מבוגרים: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה למוזיאון.

מתי? משעה 17:00.

לאתר

יום רביעי, 27.8 – הצגה במסגרת אירועי "גינה לי"

אירועי "גינה לי" המסורתיים שהביאו לגינות תל אביב הצגות חינמיות הוארכו בשבוע נוסף ויימשכו עד 28.8. כדי להתעדכן מה מציג כל יום והיכן – היכנסו לדף הפייסבוק של האירוע והתעדכנו. היום תוצג ההצגה "ספר הג'ונגל" בפארק גלית - וינגייט 2, יד אליהו. הביאו מחצלות!

כמה? חינם

מתי? מדי יום בשעה 18:00

יום חמישי 28.8 – תערוכה והצגה במוזיאון האסלאם

המוזיאון הקטן והאינטימי הזה מציג תערוכות קבע על התפתחות אמנות האסלאם ובנוסף בחדר חשוך, שהוא בעצם כספת, מוצגים השעונים הידועים והיקרים שנגנבו מהמוזיאון והוחזרו אחרי שנים רבות. בימי החופש עולה כאן מדי יום גם הצגת ילדים, ההצגה של ימי חמישי היא תיאטרון סיפור: "הסולטן ומלך העצים" - סיפור בסגנון אלף לילה בנושא נתינה וקבלת השונה בשיתוף הקהל ובליווי מוזיקה חיה.

באולם התערוכות המתחלפות מוצגת תערוכת וידאו מיוחדת במינה – "אוריינט אקספרס" של האמנית נבט יצחק שלקחה פריטים מאוסף המוזיאון והפיחה בהם חיים ודמיון המוקרנים על קירות האולם. היכנסו, שבו בספסלים וחכו לראות את ההתרחשות. בקומה העליונה תוכלו לבחור סדנת יצירה מקורית המציעה לילדים פרוייקטים ברוח האסלאם השונים מסדנאות היצירה המוכרות ומתאימים מאוד גם לבנים (חרבות, פיגיונות ועוד).

כמה? ההצגה ללא עלות נוספת מלבד דמי הכניסה. 40 שקלים
למבוגר, 20 ש"ח לילד. כניסה+סדנה: 25-35 שקלים.

מתי? בכל יום יש הצגה אחרת. ההצגה של יום חמישי בשעה 12:00

לאתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בועות איגלו שקופות בחוף אכדיה. הדמיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום שישי 29.8 - חוף ים ממוזג בחוף אכדיה

לכאורה מדובר בחיה קצת מוזרה, כי כשהולכים לים לא מצפים שלא יהיה חם (הרי בגלל זה נכנסים למים ואוכלים אבטיח, לא?), אבל בועות איגלו שקופות ממוזגות על קו המים זו בהחלט אטרקציה. האירוע בשיתוף עם "נביעות" כולל 5 איגלואים ובהם פינות ישיבה. לבאים לחוף יחולקו משקאות וקרטיבים. השהייה בבועה מותאמת ל 4-6 איש ולמשך כחצי שעה (מגיל 16 ומעלה). כדי לשריין מקום יש להגיע לבר שבחוף ולשריין שעה.

כמה? חינם

מתי? עד 29.8 בחוף אכדיה דרום, צמוד למרינה. א'-ה': 11:00-19:00, ו': 9:00-1

  • עוד באותו נושא:
  • חופש גדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully