וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר הבריאות? המוצרים הכי הזויים ברשת

31.7.2014 / 12:50

שוק הבריאות מגלגל מיליארדים בשנה וזו הסיבה שהוא מוצף במוצרים שונים ולעיתים גם משונים. מסוכריה מרגיעה בטעם חלב אם ועד צבע לאיזורים האינטימיים. כל מה שאתם לא באמת צריכים

סוכריה בטעם חלב אם. newsfixnow.com,
לא רק לתינוקות. סוכריה בטעם חלב אם/newsfixnow.com

בני אדם הם משוגעים. זו כבר עובדה שאי אפשר לברוח ממנה. לכן זה לא מפתיע לגלות שגם בתחום הבריאות, המהוגן והשמור יחסית, המוח האנושי ממשיך להמציא לנו פטנטים, ועוד כמה ממש מוזרים. שיטוט באינטרנט הפגיש אותנו עם כמה מהמוצרים היותר הזויים שנתקלתם בהם. הנה רשימה חלקית שלהם:

לשלב האוראלי: סוכריה בטעם חלב אם
כי אין מספיק דברים מוזרים בעולם. חלב אם מתברר הוא אחד הגורמים המרגיעים, אם זה בגלל החלב, היניקה או אולי אפילו הטעם. חברה אמריקאית יצרה סוכריות בטעם חלב אם, ללא חלב אם, שאמורות להרגיע את הזאטוטים, ואולי גם את החברה היותר גדולים. מעניין מה פרויד היה אומר על זה.

לגבר המטרוסקסואל: מטשטש האגוזים
המוצר הזה מוכיח סופית שנשים הן המין החזק. אחרי שעשרות שנים נשים מתמודדות עם כאבים של הסרת שיער בשעווה, הייתם חושבים שהגיע תורו של המטרוסקסואל לסבול, אבל לא. קרם מרגיע לאיזורים הפרטיים של הגבר, יטשטש את הכאב שבהורדת השיער ויותיר את האיזור רדום, לפחות עד התלישה הבאה. 19 דולרים וזה שלכם.

תרגיעו: כדורים לאיזון הורמונים במחזור
אחד הדברים הקשים בלהיות אישה הוא המחזור. וזה לא דווקא אי הנוחות וכאבי הבטן, אלא התגובות מסביב, אם את רק מעיזה להרים את הקול תשמעי את המשפט "זה בגלל ההורמונים". אז לא, זה בדרך כלל בגלל שאתם מעצבנים. כך או כך, מישהו החליט לשווק את הכדורים הטבעיים שאמורים לאזן את ההורמונים בזמן מחזור ומכילים חומצות אמינו, תמצית תה ירוק וצמחים, כמתנה ליום האהבה. כי מה אומר "אני אוהב אותך" יותר מכדורים מטופשים?

מדבקת דיאטה ללשון. news.softpedia.com, צילום מסך
עדיף כבר לספוג את העשרה קילוגרם/צילום מסך, news.softpedia.com

דיאטה: מדבקת לשון
אין ספק שאם מדברים על מוצרי בריאות הזויים מחומרים הזויים לא פחות - שוק הדיאטות לוקח ובגדול. והפעם, מדבקה בגודל של בול שנתפרת ללשון ומבטיחה ירידה של עשרה קילוגרמים. אז איך זה עובד? תופרים את המדבקה ללשון, וכך נהיה לא נוח, ואפילו כואב (!) לאכול מזון מוצק. מה קרה לימים שפשוט היינו סופרים קלוריות?

לפנים: כובע שישאיר אתכם צעירים
החיפוש אחרי עור פנים צעיר ומתוח שישאר איתנו לכל החיים מביא אנשים להמציא מוצרים מוזרים. כמו כובע גרב שמכסה את הפנים והצוואר נועד כדי לעשות אימוני פנים ובכך לשמור על השרירים מתוחים. עשר דקות ביום, ולפי למעלה מ-70% מהנסיינים הפנים שלכם נהיות צעירות יותר. רק תוודאו שאתם עושים את האימונים לבד בחדר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מסכה לאימון הפנים. www.dailymail.co.uk, צילום מסך
מסכה לאימון הפנים/צילום מסך, www.dailymail.co.uk

הו וואו!: גלולות הריון בטעם מנטה
חברת תרופות מניו ג'רזי, ארה"ב המציאה גלולות הריון לעיסות בטעם מנטה. הגלולות שמאושרות על ידי ארגון הבריאות האמריקאי, אמורות לתת מענה טעים ומזמין יותר לגלולות הרגילות שכולנו שוכחות מדי פעם. רק תקפידו לא לאכול את כולן בבת אחת.

חיים ורודים: הפיגמנט שיחזיר לכם את הצבע
וכשאנחנו אומרים יחזיר לכם את הצבע, אנחנו לא מתכוונים ללחיים. המוצר הזה נכנס לרשימת ה"מוצרים של ידענו שאנחנו צריכים", והוא נועד כדי להחזיר את הצבע הוורוד, ובכן, לאברי המין ולדגדגן. לא חסכו שם בחברה בפרטים והמוצר מגיע בארבעה גוונים של ורוד, שחס וחלילה לא תשאר אף אחת מקופחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם רציניים? "הכפתור הורוד החדש שלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוויר בשקל: מיכלי חמצן שנותנים אנרגיה
נכון, ברחוב סומסום כבר ניסו את הטריק הזה של למכור אוויר בשקל, אבל מסתבר שזה באמת יכול להיות עסק לא רע. Big Ox הוא מיכל אלומיניום שמכיל חמצן בניחוח טרופי או מנטה והוא נועד לפי החברה שמייצרת אותו, להחליף את הצורך במשקאות אנרגיה. 93% חמצן יש במיכלים האלה שאמורים להספיק לכם לכ-40 נשיפות ושאיפות. תמו ימי הרד בול בבגאז' של האוטו.

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully