וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכי משתלם לקנות ציוד לבית הספר?

דניאל שטרן

30.7.2014 / 11:35

החופש הגדול לא ממש מרגיש כמו חופש השנה, אבל הימים עוברים ובקרוב מאוד הילדים יחזרו אל ספסל הלימודים. כדי שתוכלו לקנות לילדים את כל מה שהם צריכים בלי להתרושש, יצאנו להשוות מחירים

תיק בית ספר. ShutterStock
אם תלכו לקנות בלי הילדים - תצליחו להימנע ממותגים/ShutterStock

שנת הלימודים כבר מתקרבת, ובשבועות הקרובים כל הורה יוציא לפחות כמה מאות שקלים על ציוד חדש לבית הספר. כדי לנסות להתכונן לשנת הלימודים בלי להתרושש, קבוצת הרכישה "אמהות קונות ביחד" יצאה לבדוק בחמש רשתות שונות איפה הכי זול לקנות את ציוד החזרה לבית הספר.

המחירים

התחלנו ברשתות הפופולריות - אופיס דיפו (בסניף מודיעין) וקרביץ (בסניף רמת אביב) - וגילינו כי מלבד מספר פריטים קטנים, שהעלות שלהם גם ככה לא גבוהה, שאר המחירים די יקרים. רשת אופיס דיפו מציעה 50 שקלים מתנה לקניית תיק (תקף לרכישת תיק בשווי 150 שקלים ויותר ובקניה ב-100 שקלים ויותר ממוצרי החנות). קרביץ מציעה 50 שקלים מתנה בקניית תיק מעל 169 שקלים (50 שקלים מתנה לקניית ציוד משרדי בחנות).

אחרי זה בדקנו את רשת כפר השעשועים (בסניף רמת החייל) שהציעה מחירים יחסית הוגנים. בדקנו גם את רשת עידן 2000 שיש להם מבצעים נקודתיים טובים, כמו 20% על כל יומני התלמידים. בסוף, אחרי חיפוש מהיר באינטרנט נתקלנו באתר אופק חדש שברוב המוצרים היה זול יותר משאר הרשתות. בנוסף, החנות מציעה 20% הנחה על כל סל הקניות (לקבלת ההנחה יש להקליד בסל הקניות קוד קופון: אופק).

בכל אחד מהסניפים ביצענו השוואת מחירים. בכל קטגוריה בחרנו את המוצרים הזולים ביותר. המחירים של אופק חדש הם אחרי הנחה, שכן זו החנות היחידה שמציעה הנחה כללית על כל סל הקניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניתן לראות את הטבלה גם כאן

בשורה התחתונה, בכל אחת מהחנויות יש מציאה אחרת. אם תעברו מחנות לחנות בשביל לרכוש בכל אחת את המוצר הזול ביותר, כנראה שתחסכו הכי הרבה. אם לא, הסל הכי זול שאנחנו מצאנו הוא באתר אופק חדש (הרכישה מתבצעת באתר, אבל אפשר גם להגיע לחנות בנווה ירק ליד הוד השרון).

6 טיפים לרכישה חכמה של ציוד חזרה לבית הספר:

• כמו שמומלץ ללכת לסופר עם רשימת קניות, כך גם במקרה הזה יש להכין רשימה של הציוד שאתם זקוקים לו לפני שאתם מגיעים לחנות.

• לפני שאתם ניגשים לחנות לקנות את הכל מחדש, בידקו מה נשאר לכם בבית מהשנה הקודמת.

• הרבה חנויות שבדקנו הציעו מבצע ממש שווה רק כדי למשוך לקוחות לחנות, אבל לרוב הפריט היה חסר במלאי. אל תתפתו לקנות ביוקר רק כי אין לכם כוח לעבור לחנות אחרת.

• אל תתפתו לביטוי "החל מ-". בתיקים, לדוגמה, ראינו פרסומים של "מגוון תיקים החל מ-29.90", אבל בפועל מלבד תיק אחד שבאמת היה במחיר הזה, כל השאר היו יקרים.

• אם תצליחו ללכת בלי הילדים לחנות, כנראה תעשו קניה יותר יעילה ופחות ממותגת.

• אם אתם רוכשים תיק חדש ורוצים לתרום את התיק הישן שלכם - אתם יכולים לעשות את זה דרך ילקוט לכל ילד.

רוצים להתעדכן בהנחות נוספות? הצטרפו לקבוצת הרכישה אמהות קונות ביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully