וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשוף עמוק: איך להעלים את הקמטים מאיזור החזה?

מערכת וואלה! בשיתוף פיור לייזר

12.9.2014 / 10:02

המחשוף נחשב לאחד מהחלקים הכי מעוררים בגוף האשה, אבל משום מה רבות מאיתנו בוחרות להזניח אותו. השמש החזקה, הגיל ואפילו העישון יוצרים קמטים, שניתן להעלים בעזרת טיפולים חדשניים

אישה מבוגרת לבושה באדום. ShutterStock
אל תזניחו את המחשוף/ShutterStock

המחשוף הוא אומנם אחד המקומות האטרקטיביים ביותר, אבל משום מה נשים רבות בוחרות להזניח אותו, בניגוד לעור הפנים. כמו כפות הידיים והצוואר, כך גם המחשוף נותר חשוף לפגעי השמש החזקה שמסוכנת לעור וגורמת לו לקמטים רבים שמסגירים את הגיל האמיתי של האישה.

איזור המחשוף, הנקרא דקולטה בשפה המקצועית, מתייחס לחלק העליון של החזה ועד לבסיס הצוואר. העור באיזור זה נחשב עדין ודק יותר, כך שהצורך להגן עליו מפני נזקי השמש וההזדקנות עולה. אם הזנחתן את הטיפול בעור באיזור המחשוף במהלך השנים ולא מרחתן קרם הגנה, קיימים כמה טיפולים שיוכלו להחזיר לכן את הברק לעור:

חידוש העור באמצעות זריקות:
השיטה עובדת כך שחומר טבעי המורכב מוויטמין C, קולגן וחומצה הילוארונית מוחדר לשכבות העמוקות של העור ונספג אל תוכו. החומר מעניק לעור לחות ואלסטיות וגורם ליצובו ומתיחתו בהליך טבעי שאינו משאיר סימנים. בניגוד לפרוצדורות אחרות, מרקם העור לאחר הטיפול משתנה ותאי העור ממשיכים להתחדש. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, לכל הגילאים ולכל העונות, והתוצאות נראות לעין כבר אחרי הטיפול הראשון. למחרת הטיפול כבר תוכלו לחזור לשגרה ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה. תוצאות הטיפול הולכות ומשתפרות לאחר כמה חודשים כיוון שהעור ממשיך להתחדש בתהליך טבעי.

לעוד מידע על הטיפול החדשני

קרמים ומשחות
בעשורים שלפני הטיפולים החדשניים שנכנסו אל חיינו, קרמים היו הפיתרון להעלמת קמטים. בפועל הם לא ממש עשו את העבודה ועל הדרך רוקנו לנו את הארנק. כיום עם התפתחות המדע ניתן למצוא קרמים שיכולים להועיל. בקרמים החדשים תוכלו למצוא פפטידים, שמעלים את יצור הקולגן בעור ועוד מרכיבים נוספים שממצקים ומתפיחים את העור. הקרמים יעילים בעיקר לאלו שהקמטים טרם הופיעו על עור המחשוף שלהן. לאלו שפגעי הזמן כבר מראים את אותותיהם, הקרמים יתגלו ברוב המקרים כלא יעילים.

טיפול לייזר
הלייזר מחמם הרקמה התת?עורית וכך מגרה את תאי רקמת החיבור ומגביר את ייצור הקולגן והאלסטין הנדרשים לגמישות וחוזק העור. אף על פי שהטיפול נחשב לאפקטיבי יחסית וצומחת רקמת עור חדשה, הוא נחשב לכואב ועלול לגרור איתו תופעות לוואי כמו פיגמנטציה, נפיחות ואף כוויות על העור. הטיפול לא מתאים לכל סוגי העור והגילאים, והוא מומלץ מגילאי 35 ומעלה.

תזונה נכונה
נכון, זה לא יחזיר את השעון אחורה, אבל לשתיית מים מרובה ולאכילה נכונה של ויטמינים וחלבונים, יכולה להיות השפעה על מצב העור שלכן. במחקרים נמצא למשל שלויטמין C יש יכולת לעודד את יצור הקולגן בגוף - מה שמשפר את מראה העור. ואחרי שדאגתם לשפר תזונה ומים, כדאי גם שתפסיקו לעשן, מפני שהחומרים הרעילים פוגעים בחומרים שגורמים לחוזק ולגמישות של העור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully