וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדבקות הדיאטה שמשגעות את הסלבס

25.6.2014 / 15:24

מפורסמות ארצנו מצאו דרך חדשה לשמור על הגזרה בלי להתאמץ: מדבקות דיאטה. איך זה עובד? הנה כל מה שצריך לדעת על Slim Patch

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חן טל ומדבקות הפלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט כולם מחפשים דרך קלה לרדת במשקל, כזו שתבטיח תוצאות אבל לא תאלץ אותנו להפסיק לאכול. כעת נראה כי יש דיאטה כזו, כך לפחות טוענות המפורסמות של הביצה המקומית: מדבקות הרזיה. דנה רון סיפרה שלא עלתה במשקל אחרי שהפסיקה לעשן בגללן, דלית זריהן וחן טל הכינו את הגוף לעונת הרחצה בעזרתן, וגם האחיות רומי וקורל מהמירוץ למיליון טוענות שזו השיטה שלהן לרדת במשקל.

איך זה עובד? מדבקות ההרזיה המדוברות נקראות "Slim Patch". אלו מדבקות קטנות (שנראות כמו פסלטר מרובע), שעובדות על עקרונות השיטה ה"טרנס דרמית" - החדרת חומרים פעילים אל מתחת לעור. מדביקים מדבקה אחת על העור למשך 24 שעות, והחומרים הפעילים שבמדבקה נכנסים דרך העור אל מחזור הדם וגורמים לתחושת שובע, להאצה בקצב חילוף החומרים ולירידה במשקל.

מדבקות ה- Slim Patch מיוצרות מחומרים צמחיים. שני הרכיבים הפעילים במדבקה הם אצות וגווארנה. האצות פועלות דרך בלוטת התריס על דיכוי התאבון והגווארנה מסייעת בהסדרת פעילות מעיים. בנוסף מכילות המדבקות גם חומרים נוספים כמו אבץ ולקרניטין המסייעים גם הם לתהליך הירידה במשקל.

תום אמסל, נטורופטית מוסמכת והמלווה המקצועית של המוצר מטעם החברה, מסבירה כי "את המדבקה יש להדביק בכל בוקר על עור נקי, חלק ונטול שיער ככל הניתן, ולהשאר איתה במשך 24 שעות. מותר להתקלח ולהתאמן כרגיל עם המדבקה. אני ממליצה לשמור על תזונה מאוזנת הכוללת שלוש ארוחות ביום לפחות. מאוד חשוב לא להרעיב את הגוף ולאכול ארוחות מדודות ומאוזנות".

לדברי אמסל, יש להישאר עם המדבקות במשך לפחות שלושה חודשים. "לאחר חצי שנה מומלצת הפסקה של חודש אחד על מנת שנחזור ונרגיש תחושת רעב", היא אומרת, "את יעילותה של המדבקה נתחיל להרגיש כיומיים אחרי תחילת השימוש בה, אך יש כאלו שיקח להם גם קצת יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully