וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי ביקיני: הבלוגרית שלא מסכימה להתבייש

15.5.2014 / 9:37

ברוק ברמינגהם שירדה 80 ק"ג רצתה להראות לעולם איך נראה גוף בביקיני אחרי דיאטה מאסיבית. אנשי מגזין "שייפ" העדיפו תמונה אחרת. אחרי שהסיפור הפך ויראלי - הם שינו את דעתם

ברוק ברמינגהם. brooke not on a diet, צילום מסך
התמונה שהסעירה את הרשת/צילום מסך, brooke not on a diet

ברוק ברמינגהם הייתה כל כך גאה בעובדה שהצליחה להוריד 78 קילוגרמים בארבע השנים האחרונות כך שהיא תיעדה את קורותיה בבלוג עצמאי שנקרא "ברוק לא בדיאטה". אנשי מגזין הבריאות "שייפ" האמריקאי נתקלו בסיפור ההצלחה שלה וביקשו ממנה להתראיין ולהצטלם עבורם. אבל פה הסיפור מתחיל להסתבך - לטענתה של ברוק, המגזין סירב לפרסם תמונה שלה בביקיני.

"הגוף שלי אמיתי", כתבה ברוק בת ה-28 בבלוג שלה, "אין פה פוטושופ ואין לי מה להסתיר. ככה נראה גוף אמיתי אחרי ירידה של כמעט 80 ק"ג. גוף שעושה דברים מדהימים ונראה מדהים בביקיני". המחאה של ברוק הצליחה: הסיפור הפך ויראלי בארה"ב ובעולם, וברוק הוזמנה לתוכניות כמו "בוקר טוב אמריקה" והתראיינה לערוצי מדיה רבים.

מדובר ב"אי הבנה"

גם נציגי המגזין הוזמנו אל התוכניות הללו וטענו בכל תוקף כי מדובר באי הבנה של אחת מכתבי הפרילנס שלהם שטענה בפני ברוק כי על פי חוקי המגזין היא מחוייבת ללבוש חולצה בצילומים. בדיקה פשוטה בדפי המגזין מוכיחה כי כל סיפורי "המהפך"- של נשים שירדו במשקל כוללות תמונת לפני ואחרי, גם בביקיני.

בעיית עודפי העור לאחר הרזייה קיצונית הינה נחלתם של רבים שמעדיפים להסתיר אותה. ברוב המקרים אם ההרזייה מהירה גדלים גם עודפי השומן שנותרים. ניתוחי המתיחה המוצעים כיום אינם מתאימים לכולם ואף מסוכנים, כך שרבים נותרים גם לאחר הירידה במשקל עם תחושות קשות של חוסר ביטחון עצמי.

באשר לברוק, בסופו של דבר - כמו כל סיפור טוב בארה"ב - היא קיבלה את מה שרצתה, והיא ועוד חמש נשים נוספות עם גוף נשי "אמיתי" כהגדרתן, יופיעו במגזין המודפס הקרוב.

"כשפירסמתי את הפוסט בבלוג שלי רציתי לפתוח דיון ולשנות את מה שרואים היום במגזינים", כתבה ברוק בבלוג שלה. "זה בדיוק מה שקרה, ואני נרגשת שתהיה לי ולעוד נשים הזדמנות להראות לקוראים איך נראה שינוי מנטלי ופיזי".

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully