וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להדק את החגורה: סקירת מוצרי דיאטה

מערכת וואלה! בשיתוף מכון אברמסון

9.4.2014 / 8:41

רוצים לרזות וכוח הרצון לבדו לא עומד במשימה? הנה הצצה לחמש תכניות ומוצרים שמבטיחים לסייע לכם. מגמילה מגלוטן ועד קקטוס אפריקני: סקירת מוצרי הרזיה

משקל בדיאטה. gosphotodesign, ShutterStock
משקל בדיאטה/ShutterStock, gosphotodesign

שוק תוכניות ומוצרי הדיאטה מיישר קו עם חברת השפע ומציע מגוון אפשרויות לבעלי משקל עודף. בין אם מדובר בקקטוס אפריקני או אצה מהאוקיינוס האטלנטי, כמו בכל משימה שאנו לוקחים על עצמנו בחיים, מה שחשוב הוא כוח הרצון והמוטיבציה להצליח.

אז אם החלטתם ללכת על זה בגדול, קבלו הצצה לחמש תכניות ומוצרים דיאטטיים שמבטיחים לסייע לכם במשימה:

מכון אברהמסון

מה בתכנית: השיטה של מכון אברהמסון, שפותחה על ידי אהוד אברהמסון כבר לפני 30 שנה, מציעה גמילה אלטרנטיבית על ידי הורדת הדחף לאכול סוכר וגלוטן. הטיפול מתחיל בשיחת הסבר ולאחריה טיפול אישי. לאחר הטיפול נערך ייעוץ טלפוני על ידי מלווה תמיכה אישי, ולרשות המטופלים עומד גם צוות מומחים שכולל דיאטנית, שף לייעוץ קולינרי ויועצת פעילות גופנית.

במרכז מתקיימות סדנאות בישול, אפייה והדרכה לאורח חיים בריא, בהן לומדים המשתתפים איך לחיות בלי סוכר וגלוטן. בסדנאות לומדים את עקרונות הבישול הבריא, איך לאפות עם תחליפי המתקה טבעיים (כמו סטיביה, דבש טהור, סילאן ואגבה) ועל פתרונות "הדבקה" באפייה בריאה (דוגמת קסנטן גאם וגואר גאם).

לפני כשנתיים הופק ספר המתכונים של אברהמסון "טעמים בריאים" המורכב ממתכונים ללא סוכר וללא גלוטן. לאחרונה השיקו שם גם את סדרת חטיפי הבריאות המבוססים על פחמימות מורכבות, קינואה ופצפוצי סויה, ומומתקים באופן טבעי בסילאן תמרים ודבש טהור.

הטיפול באברהמסון מאפשר למעשה לעשות דיאטה בלי לספור קלוריות. בתכנית מותר לאכול הכל - דגים, ירקות, מוצרי חלב, קטניות, דגנים - למעט סוכר וגלוטן.

למי זה מיועד: לאנשים הסובלים מעודף משקל ולכל מי שרוצה לסגל אורח חיים בריא ללא סוכר וללא גלוטן. התכנית לא מיועדת לחולי צליאק, משום שהיא מאפשרת לאכול מוצרים שיש בהם מעט גלוטן.

אורך הטיפול: חבילה שנתית. הטיפול נעשה בקבוצות של 5 אנשים. מתחיל בשיחה בת חצי שעה, בה ניתנים עיקרי הכללים שעליהם צריך לשמור לאחר הטיפול, על מנת שלא לחזור לאותה תחושת דחף. בשלב הטיפול האישי, כל משתתף נכנס לטיפול בן 10 דקות עד חצי שעה. אם הדחף לסוכר וגלוטן חוזר במהלך שנת ההשתתפות - ניתן להגיע לטיפולים נוספים.

אחוזי ההצלחה: למעלה מ-80% מהאנשים נגמלים בטיפול אחד ומדווחים על חוסר דחף ועל יכולת להתמודד עם החיים ללא סוכר וללא גלוטן בקלות. בנוסף, שבועיים לאחר הטיפול אנשים מדווחים על ערנות, ריכוז ויש אפילו כאלו המדווחים על שיפור בהרגשה הכללית ובמצב הרוח.

איפה זה קורה: לאברהמסון 9 קליניקות בפריסה ארצית מחד נס בצפון ועד אילת בדרום.

למידע נוסף ממכון אברהמסון לחצו כאן

מדבקות הרזייה סלים פאץ' מבית דיאט פארם

מה בתכנית: מדבקות שעובדות בשיטת ספיגה טרנס דרמית, בדומה למדבקות לגמילה מעישון או לטיפול בכאבים. הצמדה לעור של המדבקות גורמת לשחרור איטי והדרגתי של חומרים פעילים, שנספגים בעור ונכנסים ישירות למחזור הדם. בכך מושגת ספיגה יותר יעילה, ללא הכבדה על מערכת העיכול.

המדבקות מכילות מינונים נמוכים של תמציות צמחים טבעיות, כמו פרי הגווארנה שמקורו באמזונס, אצה מהאוקיינוס האטלנטי, אבץ, שמן זרעי פשתן, וחומצת אמינו. תמציות אלו מכילות חומרים פעילים הגורמים לדיכוי התיאבון, דיכוי החשק לפחמימות ומתוקים, האצת קצב חילוף החומרים. הרוכשים את המדבקות מקבלים בחבילה אחת עלון הדרכה, ארבעה תפריטים, תמיכה וייעוץ טלפוני עם נטורופתית.

למי זה מיועד: לגברים ונשים שסובלים מעודף משקל. המדבקה היא כלי עזר גם למי שרוצה לשמור על המשקל ולא רק להוריד אותו. המדבקות בטוחות לשימוש מגיל 7, גם נשים מיניקות יכולות להשתמש בהן. לנשים בהריון מומלץ להתייעץ עם רופא. הטיפול אינו מומלץ לאנשים עם תת פעילות של בלוטת התריס ולבעלי רגישות ליוד.

אורך הטיפול: ההמלצה היא שלושה חודשי טיפול.

אחוזי ההצלחה: על פי סקר שנערך עבור החברה, הממצאים הם 93% אחוזי הצלחה. מתוך 100 אנשים שניסו את המוצר, 7 אמרו שזה לא עבד עליהם בכלל, ולא הרגישו ירידה בתיאבון. מתוך 100 האנשים יש שירדו 2-3 קילו בחודש, אחרים ירדו 5-6 קילו בחודש, והשאר השתמשו במדבקות על מנת לשמור על המשקל.

איפה זה קורה: בסוף מאי ניתן יהיה להשיג אותן בחנויות הטבע, ועד אז באתר דיאט פארם או במוקד הטלפוני של החברה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

חלי ממן

מה בתכנית: התכנית של חלי ממן מבוססת על קבוצות תמיכה. אחת לשבוע ישנה פגישה שבמחצית הראשונה יש שקילה, ואחר כך דינמיקה קבוצתית. התפריט המבוקר שניתן מבוסס על 6 ארוחות ביום שמכילות את כל אבות המזון, בנוסף לפעילות גופנית והקפדה על שתיית מים מרובה.

המהות של התכנית היא פחות במזון ויותר בהעצמת האנשים, הבלטה של החוזקות שלהם, והמסוגלות שלהם, והחזרת האמונה בעצמם.

למי זה מיועד: לכל הגילאים מגיל נוער ועד מבוגרים שסובלים מעודף משקל. יש חלוקה לקבוצות נוער ומבוגרים.

אורך הטיפול: אינדיבידואלי, הדבר תלוי במספר הקילוגרמים שכל אחד רוצה להוריד. והחלוקה היא הרזייה ושמירה על משקל. כשמשתתף מגיע למשקל היעד הוא מקבל את שמירת המשקל בחינם. כיום יש מעל ל-6000 איש אשר מגיעים רק כדי לשמור על המשקל. בתכנית מושם דגש להישאר במסגרת, מתוך האמונה כי ברגע שזונחים ועוזבים את הקבוצה השמירה מתרופפת.

אחוזי ההצלחה: תלויי התמדת המשתתף. המוטו של חלי הוא: הגעת-הצלחת. מי שמגיע לקבוצה כל שבוע ומתמיד יכול להגיע ל-95% הצלחה.

איפה זה קורה: לחלי ממן יש 104 סניפים בארץ מקרית שמונה ועד באר שבע, מדי שבוע מתקיימות פגישות ב-400 קבוצות.

דיאטת הודיה מבית טבע בריא

מה בתכנית: מיצוי של קקטוס אפריקני מזן הודיה, המופק בארץ. בקקטוס יש חומר פעיל המשדר למוח תחושה של שובע. האפריקנים נהגו ללעוס את צמח ההודיה בשעות הצייד וכך היו יכולים לצוד ברוגע על "בטן מלאה".

המוצר שקיים בארה"ב מספר שנים, הגיע לארץ לפני חצי שנה. החבילה המוצעת היא כמוסות ותרסיס לפה. הכמוסות מתפרקות יחסית לאט, והנוזל נספג בצורה מהירה יותר בגוף. בנוסף, קיימים גם חטיפי אנרגיה המבוססים על הקקטוס.

למי זה מיועד: רוב הלקוחות הן נשים, ומעט גברים, בגילאי 20-50 עם בעיות של עודף משקל. גם נשים לאחר לידה, שמחפשות להוריד את המשקל שנצבר בהריון. חלק מהאנשים פונים לתכנית כדי להשיל עשרות קילוגרמים וחלקם מעוניינים בהורדה של 2-3 ק"ג בודדים.

מה אורך הטיפול: כחודשיים שלושה, אפשר להמשיך בטיפול עד שמגיעים לתוצאה הרצויה.

אחוזי ההצלחה: לא נבדק. בחברה מעריכים שכ-75%.

איפה זה קורה: בבתי הטבע המובחרים, וב"טבע בריא", מרכז לוגיסטי הקיים ברשת.

מרזי מורית

מה בתכנית: התוכנית אישית בפיקוח רפואי. המשתתף ממלא שאלון הרשמה אישי מפורט, שנותן אינפורמציה על אורח חייו, הרגלי האכילה שלו, היסטוריה רפואית, אלרגיות וכו'.

הצוות הרפואי והמקצועי של מרזי מורית מתאים לו תפריט מדויק לצרכיו האישיים. התוכנית היא ל-20 יום, וההבטחה של החברה היא ירידה של עד 10 ק"ג ב-20 יום. התפריט האישי, שמורכב מ-3-4 ארוחות קלות להכנה, מגיע לבית המשתתף עם ערכת מוצרים של מרזי מורית, שמיוצרים לפי ידע ופיתוח שוויצרי.

למי זה מיועד: נשים, גברים, בני נוער מגיל 14-15, נשים אחרי לידה, אנשים שרוצים להוריד משקל רב בתקופה קצרה, כמו לקראת אירוע. ולמי שלא רוצה לצאת מהבית. אלו שלא יוכלו להשתתף בתכנית של מרזי מורית הם: נשים בהריון, גם לנשים מיניקות לא מומלץ להשתתף, בעלי לחץ דם גבוה, שאינו מאוזן בתרופות, בעלי סכרת ומטופלים באינסולין, אפילפטיים, וילדים מתחת לגיל 12, עד גיל 18 נדרשת הסכמת ההורים.

אורך הטיפול: 20 יום, התכנית, המוצרים והתפריט מתאימים ל-20 יום.

אחוזי הצלחה: לא נמדדו.

איפה זה קורה: הזמנה טלפונית ממרכזי החברה.


הכתבה הוכנה בשיתוף מכון אברהמסון

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully